החיים בקפריסין הכפרית​

בית בקפריסין בכפר

לקנות בית בקפריסין או החיים בקפריסין בכלל הם חלום ואם אנחנו מדברים על בית מסורתי בקפריסין הרי שאתם שותפים לחלום שלנו. בהתאם תהייה הכתבה הזו שונה מהרגיל. כתבה שלמה ללא הפרטים הטכנים, בלי ההשקעות אחוזי רווח וכו'. הפעם נדבר ישירות על החלום במונחים פשוטים. קראנו לכתבה יתרונות לרכישת בית בקפריסין ואנחנו מתכוונים בדיוק לזה. אז אם אתם משקיעים והגעתם לכאן רק כדי לעשות כסף אנו מציעים לכם לעבור ישר לסוף הכתבה ולקרוא המדריך שהכנו.  כל השאר.. בואו נדבר על חיים בקפריסין הכפרית.  מה אפשר ומה זה אומר.

בית בקפריסין באזור הכפרי

לפני הכל תחשבו לכם על הקיץ בקפריסין. החיים בקפריסין בכל מקום שמתחת לגובה של כ- 200 מטר נמצא בתוך אזור הלחות של האי. אומר חם, הביל ורועש מתיירים. אין שקט ואין שלווה. תראו, אנחנו מבינים שהתמונה של בית בודד על חולות זהובים מול ים כחול מסמלת בעיני רבים את תחושת החופש האולטימטיבית. באמת מבינים. אבל תרשו לנו להציע משהו אחר. סביב פאפוס, במרחק של חצי שעת נסיעה יש חגורת כפרים מהממת שבשל הטופוגרפיה של האזור מאפשרת לכם להנות מכל העולמות לפעמים גם עם נוף ים יפהפה. תוכלו להיות במרחק של עד חצי שעת נסיעה מהים ומכל מרכזי הקניות והאטרקציות התיירותיות ויכולים להגיע מתי שרוצים ולבלות שם את כל זמן שאתם רוצים. נמאס לכם מהחום והלחות? לא יכולים לשמוע עוד את הרעש שמסביב? כנסו לרכב וסעו חזרה לבית הכפרי שלכם בקפריסין ותוך זמן קצר זה רק אתם, הציפורים והבריכה בבית. ואם בית מסורתי בקפריסין היתה בחירתכם הרי שתהנו גם מים של אווירה.

המרחב הכפרי סביב פאפוס התפתח מאוד וממשלת קפריסין משקיעה בו. דרכים חדשות, שחזור מבנים מסורתיים וכדומה. טברנות רבות משובצות בכפרים אלו ואנחנו שגרים באזור בד"כ לא נדרשים להגיע לפאפוס העיר למטרות בילוי. אפילו קניות של יומיום ניתן לעשות בחלק מהכפרים. במיוחד אלו שמעט יותר מרוחקים מפאפוס העיר.  ואם אתם בעניין של בית אבן מסורתי בקפריסין אז בכלל  הגעתם למקום הנכון כי בדיוק בבית כזה אנחנו גרים ובדיוק בכאלו אנחנו והצוות שלנו מתמחים. שיפוץ ושיחזור בתי אבן מסורתיים זו אהבה גדולה שלנו ואתם מוזמנים לדבר איתנו על העניין בהרחבה.

אנחנו חושבים שאת התמונה בכללותה הבנתם. אז אם בית בקפריסין, נקרא לה הכפרית מעניין אתכם נמשיך הלאה ונרחיב על היתרונות ברכישת בית בקפריסין ודווקא בכפר. 

Booking.com

מחיר בית בקפריסין

מחירי בתים בקפריסין זולים יחסית לישראל, בתלות במיקומם. ישנם היום נכסים בלימסול שמזכירים מחירי ישראל וישנם נכסים בכפרים מרחק חצי שעה נסיעה מפאפוס במחירים משעשעים. אבל אם נסתכל על הממוצע, הכסף שלכם קונה בקפריסין הרבה יותר מאשר בישראל. אבל, וזה אבל גדול. קפריסין על כל יתרונותיה אינה דומה ליוון והאיים סביבה מבחינת אורך קו החוף. לכן בית "על הים" זה יקר בעוד שאם ניקח בדיוק את אותו הבית ונמקם אותו בכפרים המדוברים מחירו יהייה פחות מרבע. אם תתרחקו עוד קצת והמחיר ירד עוד יותר. תמשיכו להתרחק ותטפסו להרי הטרודוס הרי שהמחירים ישובו ויעלו. בית מסורתי בקפריסין יעלה יותר מבית רגיל באותו המיקום. יש ביקוש לבניית אבן ועץ. מה שנקרא בנייה מסורתית.

אגב, כטיפ עבורכם. אם אתם מתעניינים ברכישת בית כפרי אנו ממליצים לשהות בהם ולא רק לבוא לבקר ולחזור למלון בפאפוס. תרגישו קצת את שעות הערב והלילה, תרגישו את האווירה סביבכם ותחשבו אם מתאים לכם. לעזור לכם בעניין ריכזנו לבחירתכם מספר מקומות לינה כפריים כאלו, מה שנקרא כאן Agritourism באזורים הכפריים השונים.

צלילה בקפריסין

צלילה בקפריסין היוונית מציעה חוויה ייחודית ובלתי נשכחת לצוללנים מכל הרמות. המים הצלולים של הים התיכון מבטיחים ראות מצוינת, מה שהופך כל צלילה להזדמנות להעריך במלואה את החיים הימיים התוססים ואת הנופים התת-מימיים.

קראו עוד »

ומה קורה בימים אלו

החיים בקפריסין משתנים בזמנים אלו ממש. תקופת הפוסט קורונה מביאה יותר אנשים להתעניין בשוק הכפרי. הסגירה הממושכת בבתים נתנה אותותיה וכולם רוצים חצר. המחירים כבר עלו. האם מחירי הבתים בקפריסין ימשיכו לעלות? מן הסתם כן אבל בקצב איטי יותר יש לקוות. באזור שלנו, מחוז פאפוס, אנו עדיין נהנים מיתרון אם כי הוא מצטמצם לאיטו. האנגלים שמהווים בימים כתיקונם חלק נכבד מקהל רוכשי הבתים הכפרים באזורנו מגיעים פחות משמעותית. סיבוכי הברקזיט שהביאו לתקופת אי וודאות וירידת ערך הפאונד האנגלי אל מול האירו גורמים להם להשאר באנגליה ולהמתין. מצב זה היה עד לא מזמן מעולה עבורנו כי בהעדרם יכולנו להשיג עסקאות טובות יותר מבעלי בתים בכפרים שרוצים כבר למכור. אך מאז הצטרפו שחקנים חדשים והיום ניתן לראות גרמנים, איטלקים ואוקראינים שרוכשים בתים בכפרים. אז, נכון להיום, ולמרות הכל ניתן עדיין לקנות בית בקפריסין באזור הכפרי סביב פאפוס במחירים סבירים.

בית בקפריסין זה בית קרוב​

קפריסין נמצאת ממש לידנו, כמעט שכונה בישראל. מרחק 45 דקות טיסה. לפני הקורונה זה היה פשוט. היינו מגיעים שעה וקצת לפני הטיסה ולקח לנו להגיע מהבית בישראל לבית בקפריסין 4-5 שעות. כיום נראה שהתהליך יהייה ארוך יותר. הנופים דומים. וכמו שאמרה לנו פעם לקוחה חכמה, "הנוף פה כמו בגליל, נוף שמרגיע אותי כי הוא כמו בארץ לא נוף אירופי קשוח כזה". גם מזג האוויר דומה אם כי בקפריסין הוא נוטה להיות יותר דרמטי, במיוחד במהלך החורף. הכפרים ממוקמים בטבע ואנחנו, כנמצאים שם, נהנים מהקצב הטבעי של החיים. עונות מעבר מורגשות כאן היטב ולכל עונה האופי המיוחד שלה שמתבטא בפריחות, ריחות וקולות שונים.

הקירבה גם מתבטאת במנטליות. יש שוני בינינו לבין הקפריסאים אבל הוא נובע לרוב מהשוני באופן בו חיים בישראל מול קפריסין. שוני באינטנסיביות וקצב החיים. פה בקפריסין הרבה יותר רגוע והרוגע הזה חודר אליכם עם הזמן. תרצו בכך או לא, זה פשוט יקרה. הקפריסאים חברותיים מאוד ובשנים האחרונות ישראל נחשבת המעצמה הידידותית מהמזרח. אנחנו, כישראלים, רצויים ואהודים מאוד בקפריסין. יחד עם יוון ואנגליה אנחנו מהווים סוג של הגנה מפני ארדואן ושאיפותיו הטריטוריאליות.

החיים פה נוחים לישראלים ובימים אלו, שהרבה מכם עובדים מהבית אפשר בכייף לשלב את קפריסין בחייכם ולהתחיל לשהות באי יותר זמן. ואיך נגיד את זה באופן ברור.. בית מסורתי בקפריסין, בכפר ובשקט ממש מומלץ לנפש.

וילה חדשה בפאפוס

רכישת נכסי נדל״ן חדשים בפאפוס

הכנסו לכאן כדי להבין את מה שקורה בפאפוס בימים אלו ומדוע היא שונה משוק הנכסים החדשים בחלקים אחרים של קפריסין. אנו מזמינים אתכם לחוויה מהנה, בטוחה ומקצועית ברכישת נכסים חדשים בפאפוס. שירות אישי, שנים של מומחיות והכרות אישית

קראו עוד »

אבל זה בכל זאת בית בקפריסין. לא קצת רחוק וקשה להגעה?​

זוכרים שדיברנו על יוון בהקשר קו החוף? אז בואו תנסו להגיע לבית החלומי באי היווני שלא בזמן שיא העונה. טיסה, רכבת, אוטובוס ורכיבה על פרד בקילומטר האחרון. טוב, הגזמנו קצת אבל החיים בקפריסין הרבה יותר קלים. לטוס לקפריסין זה יותר כמו לטוס לאילת מבחינת החוויה ומשך הזמן. טרום קורונה טסו מישראל לקפריסין מספר פעמים ביום. Ryanair לבדה הפעילה קו יומי תל אביב – פאפוס. וטסה הלוך חזור פעמיים שלוש ביום. חברת ה- low cost הזו גם טסה בזול וכשיש לכם בית בקפריסין אתם יכולים להתנייד בקלות בלי צורך לסחוב מטען מיותר ולשלם עליו. אז עם קצת תכנון מראש תגיעו לממוצע שנתי של 40-45 אירו לכיוון. טיסה שאתם קונים ב 30 אירו חצי שנה מראש יכולה להגיע לקרוב ל- 400 אירו לכיוון אם תחליטו ספונטנית לקפוץ לביתכם בקפריסין. 

ומהשדה הביתה. איך מגיעים?

רגע, אתם אומרים. ומהשדה לבית איך נגיע? ואנחנו אומרים גם לזה יש פיתרון זול. קוראים לזה רכב והוא מחייב נהיגה בצד שמאל. בהתחלה שוכרים רכב ואח"כ קונים אחד. אם נהיגה בצד שמאל זו לא בעייה עבורכם דלגו על הקטע הבא אבל אם זו כן בעייה נשמח לחלוק מנסיוננו ולשתף אתכם בכמה טיפים. 

קודם כל רכב אוטומטי זה יותר קל משמעותית. ואם יש לכם בהתחלה מישהו שינהג עבורכם פשוט תסתכלו ותפנימו ואם לא, פשוט מתחילים לנהוג, לאט. כבישי קפריסין ריקים יחסית לישראל והתנועה דלילה במיוחד באזורים הכפריים. הם גם מאוד אדיבים וארוע בו מישהו יצפור לכם הוא אירוע נדיר ביותר. אז אפשר להתחיל ולנהוג, הכי טוב בהתחלה אחרי רכב שלא נושא לוחית מספר אדומה. לוחית כזו אומרת שאתם נוסעים אחרי רכב שכור עם נהג לא מקומי ואולי גם לא מיומן.

בהתחלה הכל נראה מוזר אבל הסדר וההגיון שאתם מכירים מישראל נמצא גם בקפריסין, רק הפוך. די מהר זה יתחיל להסתדר לכם בראש ויראה פחות מוזר מיום ליום. אל תקחו את עצמכם יותר מדי ברצינות ואל תלקו עצמכם על כל טעות. כולנו עושים טעויות או שטויות. אני עד היום מפעיל לפעמים את המגבים במקום לאותת. מה לעשות.

תתזמנו נכון ואל תהיו לחוצים ומוסחי דעת בעת נהיגה. הכי טוב זה שהנוסעים הנוספים ברכב יתפעלו את המוזיקה והניווט והנהג יתרכז רק בנהיגה. פתאום אתם לא סגורים אם הפנייה שלכם נכונה? תמשיכו ישר, תעצרו רגע תארגנו המחשבה ותסתובבו חזרה. לא קרה שום דבר. חמש דקות והמשכתם בדרכם בביטחה. האטה בתנועה לפני רמזורים או כיכרות תאפשר לכם לחקות את התנהגות הנהגים האחרים בכביש. תזכרו תמיד בראש שהפנייה ימינה היא הארוכה ושמאלה היא הקצרה, כמו שמתואר בתמונה. 

הסבר נהיגה בצד שצאל לבית בקפריסין

ובכלל תשימו לכם שמאל בראש ובכל פעם שאתם לא בטוחים פשוט תצמדו אליו. כולם מתרגלים ודי מהר, וכנראה שגם אתם תתרגלו. ואחרי שתתנסו קצת ותתרגלו יגיע הזמן לא להוציא כסף מיותר על מכוניות שכורות ואז תקנו אחת. למרבה השמחה, גם בשטח זה נוכל לעזור לכם. וכשאתם לא בבית בקפריסין מה עושים? נכיר לכם את חניון ה- Park and Fly המומלץ שלנו. הם לוקחים 500 אירו לשנה עבור חנייה בלתי מוגבלת. מביאים ומחזירים אתכם לשדה התעופה בזריזות ויעילות, מניעים מדי פעם הרכב כשאתם בישראל, שוטפים אותו אם אתם רוצים  ובכלל נותנים שירות מצויין.

חוות דעת השקעה ומגורים בקפריסין

חוות דעת וסיפורי לקוחות

הכנו דף שבו לקוחות שלנו מדברים על החוויה שבלעבוד איתנו. אנחנו ביקשנו לכתוב. המילים הן שלהם, לא נגענו ולא ערכנו! רק התמלאנו בהכרת תודה עמוקה לאלו שהסכימו לשתף בחוויה שלהם, בני אדם אמיתיים שהיה לנו הכבוד והעונג לפגוש

קראו עוד »

משטר, יציבות וביטחון אישי​

בקפריסין משטר נשיאותי יציב והיא חלק בגוש האירופי המשותף. מתקיים בה שילוב מקסים של הים התיכון ואירופה. המוסדות מתפקדים היטב, אם כי בקצב קפריסאי. גם האנגלים חולמים על בית מסורתי בקפריסין והם מאוד אוהבים את מזג האוויר באזור הכפרי שמעל פאפוס. לכן תמצאו הרבה אנגלים שמתגוררים בפאפוס וסביבתה ומקנים אופי מסויים לחלק הזה של קפריסין. סדר בבלאגן. האנגלים דורשים ומקבלים את מה שמגיע להם. הם לא עוברים לסדר היום על בעיות תברואה ונקיון ומוחים על כל עליית מחיר בסופר.

נעים יותר לגור לידם וכמעט בכל כפר בסמוך לפאפוס תוכלו למצוא לפחות משפחה אנגלית אחת שגרה שם וישנם כפרים שבהם הם מהווים כמעט רוב. הכפרים בהם יש נוכחות אנגלית רבה מסודרים יותר ומנוהלים טוב יותר. בכל מקרה כשמתכוננים לרכוש בית בקפריסין, בכפרים, אחד השיקולים הוא אילו מהכפרים בקפריסין יתאים לכם מבחינת התושבים.

קפריסין ממוקמת באופן קבוע ברשימת חמש המדינות הבטוחות באיחוד ובאזור הכפרי זה ניכר עוד יותר. אין בעייה להסתובב בשעות החושך ופריצה לבית או גניבת רכב היא ארוע נדיר ביותר. החיים בכפרים בקפריסין מאוד קהילתיים ומהר מאוד יאמצו אתכם , אם תרצו בכך. הקפריסאים אוהבים זרים,  ואוהבים זרים שמגיעים לחיות איתם בכפרים. הם ישמרו על הבית שלא תהיו ותוכלו להעזר בהם בכל דבר ועניין. לכל כפר בקפריסין יש מוכתר וגם אותו צריך להכיר וגם בו אפשר להעזר.

בית בקפריסין. מה עם אחזקה ובכלל עלויות בקפריסין

החיים בקפריסין זולים יותר ובית בקפריסין לא "אוכל" הרבה כשאתם לא נמצאים בו. העלויות הקבועות כמו מיסי כפר שמהווים את המקבילה הקפריסאית הכפרית לארנונה הן זניחות. אנחנו משלמים על הבית שלנו מיסי כפר בסך 120 אירו… לשנה! אם יש בריכה זה יעלה יותר להחזיק אותה. יכול להגיע גם ל – 100 אירו לחודש. ותמיד אתם יכולים למצוא שכנים נחמדים שתמורת תשלום פעוט ידאגו לבית כשאתם רחוקים, יעדכנו אתכם אם יש בעייה וגם יכינו אותו לקראת הגעתכם אם תרצו. וכמובן, גם אנחנו נוכל לעזור בהתאקלמות. 

מבחינת חשבונות, הרוב יותר זול מישראל וגם קניות תעשו יותר בזול. מחיר הדלק די דומה למה שקורה בארץ, קצת יותר זול, ביטוח הרכב זול יותר משמעותית, טסט עושים לרוב פעם בשנתיים והאגרה תלויה במידת זיהום האוויר שהרכב פולט, בכל מקרה כמה עשרות אירו. מס דרכים יכול לנוע בין עשרות למאות אירו לשנה בעיקר, שוב, על פי מידת הזיהום שאתם משחררים לסביבה. לא תזהמו, תשלמו מעט. בתחום התקשורת הסלולארית הם יותר יקרים מאיתנו. הכפרים כולם מחוברים לאינטרנט במהירויות סבירות ואפשר להיות מחוברים לתכני תקשורת מישראל דרך חברת אינטרנט שמציעה שירותיה. כל הערוצים באיכות HD וכוללת גם תכני VOD מהחברות בישראל. כך תוכלו גם להנות בביתכם בקפריסין וגם לעבוד ממנו.

מסמכים נדרשים

מסמכים נדרשים בקפריסין

ביורוקרטיה תמיד הקשתה עלינו אבל אין מה לעשות. איסוף מסמכים מסודר הוא חלק מכל מה שתרצו לעשות בקפריסין. אז נשימה עמוקה ואמונה בעצמכם והכל יהייה בסדר. ריכזנו עבורכם כאן את רשימת המסמכים והאישורים הנדרשים עבור רוב מה שתצטרכו

קראו עוד »

מעונינים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בית מסורתי בקפריסין

בתים מסורתים עשוים אבן הם אהבה גדולה שלנו ונשמח אם גם אתם חולקים את החלום. אין חובה כמובן. בכפרים קיימים גם בתים "רגילים" אבל בית מסורתי בקפריסין אנחנו יכולים לאתר במצב קשה, לקנות בזול יחסית ולשפץ למצב חדש בהתאם לתקנים האירופאים המחמירים. אנו נחזיר לו את המראה החיצוני הנדרש ומבפנים הוא יהייה בית מודרני לחלוטין. מאחר והעניין בכפרים הולך ומתעצם בשנים האחרונות גם באספקט התיירותי הרי שתוכלו, אם תרצו בכך, להפעילו כבית אירוח כפרי. בית מסורתי בקפריסין הכפרית יהייה הרבה יותר אטרקטיבי ליוזמה כזו מאשר בית רגיל. חורף או קיץ, בית אבן כפרי נותן את התחושה החמימה של בית המשתלב בטבע שסביבו.

עבודה באבן שונה מעבודה עם בלוקים שאתם מכירים. רמת הדיוק הנדרשת והידע במכניקת הבנייה הזו היא גבוהה. אנחנו צריכים להתחשב בגיאולוגיה. על איזו אדמה עומד הבית, כמה היא זזה. נצטרך להעריך את חוזק המבנה הקיים ועוד. כשסיימנו את השלב הזה או תוך כדי, נצטרך לפתור שלל בעיות ניירת שמלוות כמעט כל רכישת בית בקפריסין שממוקם בכפר. לאחר מכן נעזר בארכיטקט שמומחה לבנייה כפרית, הוא יקח בחשבון את התנאים הסביבתים ויגיד מה אפשר ומה לא, ידבר איתכם ויתחיל תהליך של שרטוט תוכניות. אנחנו, מנסיוננו, נוסיף ונדגיש נקודות שעלולות להיות בעייה בהמשך וכשנגמור את התוכניות נצא ביחד לביצוע, נבקר כל שלב ושלב ונעדכן אתכם באופן שוטף במתרחש.

כמה זמן נוכל להשתמש בביתנו בקפריסין במהלך שנה?

בעיקרון קפריסין מאפשרת לישראלים לשהות בתחומה 3 חודשים מכל חצי שנה ללא ויזה בכלל. אם תרצו לשהות יותר זה בהחלט אפשרי. בניגוד לסיפורים, אין צורך לרכוש בית במעל 300,000 אירו כדי לקבל תושבות קפריסאית. קנייה שכזו רק מאפשרת הגשת בקשה במסלול מהיר לתושבות קבע בקפריסין שכוללת גם את משפחתכם. כל קניית בית בקפריסין (ולמעשה גם שכירת בית בקפריסין) מאפשרת לכם להגיש בקשה לתושבות קבועה או זמנית. מוזמנים לקרוא כתבה שהכנו בעניין תושבות בקפריסין ומסלולים אפשריים להשגתה. בינתיים נאמר שזהו תהליך בקשה המסתמך על סעיף אחר בחוקי ההגירה בקפריסין. בניגוד לתושבות קבע, תושבות זמנית נדרשית להארכה בכל שנה אבל אם אתם רואים שטוב לכם. החיים בקפריסין מתאימים לכם. תוכלו להגיש גם בקשה לתושבות קבועה. זהו אינו תהליך מסובך ואנו נדריך אתכם בכל שלביו. בעיקרון ממשלת קפריסין רוצה לדעת שאתם לא בעלי עבר פלילי ושיש לכם מספיק אמצעי קיום כדי לא להדרש ולעבוד בקפריסין. תהליך הגשת הבקשה לתושבות כלשהי כולל בתוכו גם קניית חובה של ביטוח רפואי בקפריסין. משהו כמו 200 אירו לשנה. יש עוד הרבה לדבר בעניין מן הסתם, בעיקר על איך מתייחסים המוסדות בישראל לעניין אבל זה כבר לא לכתיבת כתבה באינטרנט. אנו פה בשבילכם לשמוע רעיונות ולעזור בביצועם.

משקיעי נדל"ן בקפריסין

משקיעים בקפריסין משקיעי נדלן בחול

ריכזנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם רבות אם אתם רוצים להיות משקיעי נדל"ן בחו"ל ובמיוחד אם בחרתם להיות משקיעים בקפריסין. למתחילים ולעצמאים שבניכם ידע הוא ערובה להצלחה והכרות עם השוק והבנת כשלים אפשריים בדרככם יביאו לכם תוצאות טובות יותר

קראו עוד »

לקנות בית בקפריסין זה בטוח?

לרכוש בית בקפריסין בימים אלו זהו הליך בטוח לגמרי כל עוד פועלים בדרך הנכונה, שמים לב לפרטים שצריך ולא עושים שטויות. מבחינה חוקית, קפריסין משתמשת בשיטת משפט שמאוד קרובה לנו. בסך הכל שתי המדינות היו תחת שליטה והשפעה בריטית, קפריסין יותר. חוקי הקניין במשפט הבריטי מגינים מאוד על זכויות הקונה ומאפשרים קנייה בטוחה של הבית בפיקוח עו"ד מתמחה. ואנחנו איתכם בכל מקרה, נצביע על הבעיות ונעריך מה ידרש בהמשך הדרך. נוכל לתת לכם מושג טוב לגבי התקציב לו תדרשו אם תחליטו לשפץ. נבדוק שכל הניירת אכן מתאימה למה שיש בשטח. יש המון החלטות נדרשות בתהליך קניית בית בקפריסין ואנחנו נלך איתכם יד ביד ונעבור שלב שלב עד שחלומכם יוגשם. זה מה שאנחנו עושים, נותנים את הביטחון הנדרש לכם ומאפשרים לכם להנות מהתהליך המרגש.

קנינו בית בקפריסין. מה עם מיסוי?

למרות שכשהתחלנו את הכתבה אמרנו שלא נדבר על מיסוי משכנתאות וכו' הרי שבכל זאת גם החיים בקפריסין מחייבים אותנו להתעסק בזה. אז ממש על קצה המזלג. מבחינת מיסוי על רווחי השכרה בקפריסין יש פטור עד 19,500 אירו לשנה. מעבר לכך תצטרכו לשלם. ישראל מטילה מיסוי של 15% על תשלומי שכירות המתקבלים מבתים בחו"ל.

בעת מכירה תוכלו להנות מפטור חד פעמי של כ- 17,000 אירו על הרווח מהמכירה. שאר הרווח ימוסה בקפריסין ב- 20% ומאחר ואין אמנת מס בין ישראל לקפריסין הרי שתצטרכו להסדיר עניינכם מול רשויות המס בישראל.

במידה ותהיו תושבים, הבית שרכשתם יוגדר כבית המגורים היחיד שלכם בקפריסין וזאת על פני מספר שנים תוכלו לקבל פטור מיסוי נוסף. 

ואם אתם ממש רוצים. תוכלו לקרוא יותר על מיסוי בקפריסין בכתבה הבאה שהכנו.

עניין אתכם? חושבים שיעניין אחרים? מוזמנים בשמחה (ואפילו נודה לכם) לשתף הכתבה בפייסבוק, וואטצאפ או מייל. 

השקעה יזמית בקפריסין

יזמות בקפריסין

יזמות בקפריסין ובעיקר יזמות נדל"ן בקפריסין כמו בכל מקום אחר מבוססת על יצירת ערך על ידי היזם. אומר, במקום לרכוש נכס קיים ולהשכירו כמו שהוא הרי שהיזם מבצע פעולה של רכישה, השבחה או בנייה חדשה ומכירה.

קראו עוד »

ולסיכום

בית בקפריסין , באזורים הכפרים המהממים מעל פאפוס הוא חלום בר השגה. אם אתם מתחברים למה שכתבנו הרי שכבר הלכנו דרך. אתם יודעים שזה במחיר סביר, יודעים שניתן להגיע בקלות ויודעים שיש מי שילווה אתכם לכל אורך הדרך. אתם יודעים שזו הרפתקה מרגשת שתייצר לכם עניין רב ובסופה יהיה לכם בית מקסים בכפר בקפריסין להגיע אליו ולנוח ואולי, את הסגר הבא תעדיפו לבלות בביתכם הנעים בקפריסין ולא בישראל. 

זהו, מקווים שנתראה בקרוב ובינתיים אתם מוזמנים לצפות בסרט הקצר והחובבני שצילמנו בבית המתוק שלנו בקפריסין. אנחנו ממוקמים בכפר ליד פאפוס והסרט הזה צולם בעונת פריחת השקדיות. לאחר שתצפו בו אתם יכולים להמשיך לשוטט בערוץ ולראות גם דוגמאות לסרטי שיפוצים שאנו עורכים בימים אלו בכפרים סביב פאפוס.

כתבנו גם מדריך לרכישת נדל"ן בפאפוס והסביבה מעודכן ל- 2022 ואנו ממליצים לכולכם לקרוא ולדעת יותר. גם אם אתם משקיעים וגם אם מבקשי מגורים. אתם פה מסיבות שונות אבל נדרשים לאותו הידע. כנסו לקרוא, זה יהייה ששווה את זמנכם.

עוד מידע על חגורת הכפרים סביב פאפוס תוכלו למצוא באתר הבא.

ואם מתאים לכם לעשות לנו לייק לדף הפייסבוק. נודה לכם מאוד. 

קנייה משותפת של נכס נדל"ן בקפריסין

קנייה משותפת של נכס נדל"ן בקפריסין להשקעה או נופש בעולם כולו גוברת המגמה של קנייה משותפת של נכסים. זה מוכר היטב מענף ההשקעות וגם נכון כשמדובר בבתי נופש ורגיעה. יותר ויותר אנשים, צעירים ומבוגרים, מחליטים להוציא פחות כסף

קראו עוד »

מעוניינים לשמוע עוד על בתים בקפריסין הכפרית. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

טלפון : 052-445-5128

אימייל: [email protected]

אתר: omroads.com