חוות דעת וסיפורי לקוחות חברת OMROADS

השקעות ומגורים בקפריסין בבטחון והנאה

אז הגעתם לכאן. קודם כל שמחים לראותכם ובואו נדבר קצת על מה זה אומר להכנס לתהליך רכישת נכס מחוץ לישראל. מן הסתם המחשבות רבות ואיתן מגיעים גם החששות הרגילים. איך נהייה בטוחים שאנחנו עושים את הצעד הנכון? איך נהייה בטוחים שאנחנו בוחרים את האנשים הנכונים שייהיו איתנו בתהליך הזה? הרי בוודאי שמעתם סיפורים והזהירו אתכם מלעבוד עם ישראלים ועוד ועוד חששות שמצטברים להם.

פעם היה קל, לא היינו הרבה בקפריסין והכל התנהל באיזי. היו כאן מעט אנשים שפעלו בתחום וכולם הכירו את כולם. היום המצב שונה, קפריסין הפכה ליעד חם לישראלים המחפשים כאן גם אפשרויות להשקיע וגם מקום רגוע אך קרוב לישראל כדי לחיות בו. מצב עניינים זה משך ישראלים נוספים לעסוק בתחום הנדל״ן בקפריסין, המהומה רבה וכבר איבדנו כל יכולת לעקוב אחרי כל החדשים שהגיעו.

מה נותר לנו לעשות?  איך עוזרים לכם לקבל החלטה שאנו יודעים שתהייה טובה עבורכם מבלי לדבר על עצמנו?

אז הנה, הכנו דף שבו לקוחות שלנו מדברים על החוויה שבלעבוד איתנו. אנחנו ביקשנו לכתוב. המילים הן שלהם, לא נגענו ולא ערכנו! רק התמלאנו בהכרת תודה עמוקה לאלו שהסכימו לשתף בחוויה שלהם, בני אדם אמיתיים שהיה לנו הכבוד והעונג לפגוש בדרך ולהכניס לחיינו.

מקווים שתהנו לקרוא ונשמח מאוד שבהמשך גם אתם תסכימו, ובאהבה, להופיע בדף הזה.

״היסוסים ולבטים...״

״תהליך רכישת בית הוא  לא פשוט, במיוחד כשרוכשים נכס במדינה זרה. כשהיינו בשלב ההתלבטויות  וחיפשנו מישהו שמכיר את השוק המקומי, על מנת לקבל תמונה אמיתית ומדוייקת על קפריסין, היתרונות והחסרונות, ללא אינטרסים אישיים, נתקלנו באתר של אופיר ומוריה. 

התרשמנו מהמידע הרחב על האי, בכל הקשור לנדל"ן, היבטי מיסוי ואפילו אפשרויות ההגירה לאי. היתה לנו הרגשה פנימית שהם האנשים הנכונים ללוות אותנו.  לאחר היסוסים ולבטים קיבלנו החלטה לעשות את הצעד. אופיר, כמו שהבטיח, ליווה אותנו באופן אישי לנכסים שאסף במיוחד לפי פרמטרים שהגדרנו מראש,  נתן הרבה טיפים מקצועיים שהוכחו כנכונים וכיוונו אותנו לבית שחיפשנו במיקום אטרקטיבי ואיכותי וכל זה ביומיים מרוכזים.

 
בנוסף, ליווה אותנו בתהליך המשפטי של הרכישה. לסיכום, אופיר מאוד יסודי ומקצועי, היה קשוב לצרכים שלנו וידע לכוון בדיוק למה שרצינו וחיפשנו. ממולץ בחום רב!!, ״
 
שי ומאיה שקולניק
חוות דעת omroads שי ומאיה שקולניק

״עברנו תהליך נפלא...״

״התמזל מזלינו להכיר את אופיר ומוריה, שליוו אותנו בתהליך רכישת נכס נדלני בקפריסין, משלב ההחלטה ברמת התאמת הנכס לצרכים שלנו ועד קבלת המפתח. איתרנו אותם באתר באינטרנט, היו לנו רצונות וחלומות. הינו בטוחים שאנחנו יודעים בדיוק מה טוב  ונכון לנו, תאמנו אתם פגישת זום של כשעה ובסוף השיחה הבנו שהפגישה הייתה השלב החשוב ביותר בתהליך, נרכש האמון ביננו.
 
פגשנו אנשים אמינים, מקצוענים, אנושיים  סובלנים ובעיקר חברים. הבנו שמה שאנחנו רוצים זה כנראה לא מה שאנחנו צריכים. עברנו תהליך נפלא ביחד שבסופו הוגדר בדיוק מה הצורך האמיתי שלנו. קפיצה מתואמת לפאפוס לאיתור הנכס כאשר עד הפגישה איתרו עבורנו אופיר ומוריה נכסים פוטנציאלים על פי פרמטרים שסוכמו בפגישת הזום.
 
הם לקחו אותנו לסיור בין אתרים בתקווה לאתר את הנכס החלומי. לא תמיד מוצאים את הנכס בגיחה הראשונה אבל לא לדאוג, יצרתם קשר עם זוג מדהים שלא יעזוב אתכם עד כיבוש היעד ואכן כבשנו את היעד. יש סיכוי שבעקבות הגיחה הראשונה, ישונו קצת הפרמטרים, הכול מאוד דינמי. אופיר ומוריה לא אמרו לנו מה לקנות, הם ידעו לכוון אותנו בזכות הניסיון, הידע, והיכולת המדהימה שלהם לזהות את הצרכים האמיתיים שלנו.
 
לאחר האיתור הם ליוו אותנו בתהליך הרכישה, בנקים, משרדי עורכי דין ובהתנהלות מול המוכר.
הרבה טפסים אך הרגשנו בטוחים, טלפון קטן והם לא עזבו אותנו עד למילוי כול הטפסים יחד.
תרגישו בטוחים ובנוח, נפלתם על משהו באמת מיוחד, אין קץ', רק אהבה, נאמנות, אמינות ותחושה משפחתית חמה.
 
שיהיה לכם בהצלחה.״
 
איילת ואיל לבנה
חוות דעת השקעה OMROADS

״כל כך פשוט ונינוח..״

״ שנתיים חיפשנו בית בקפריסין.

סגרי הקורונה לימדו אותנו שחיים עם מיעוט של ארועים עושים לנו טוב. חיפשנו מקום שישמש לנו מפלט מעומס החיים בארץ.

יצרנו קשר עם מתווכים באזור לרנקה ובהמשך באזור פאפוס, שהראו לנו שוב ושוב יחידות נופש מהודרות שלא דיברו אלינו. בסוף אחת הגיחות נוצר קשר עם אופיר ובדרכנו לשדה התעופה הוזמנו לביתו. פגש אותנו זוג נעים ונינוח תחת סוכת גפנים בביתו בכפר. שוחחנו על החיים, לא על נדל"ן. שבועיים לאחר מכן הגיע ווטסאפ מאופיר. לא צילומים שיווקיים של נכס אלא סרטון ארוך בו אופיר בעצמו מסייר בבית ומתאר אותו, ואת החיבור שלו לצרכינו. סרטון נוסף של רחפן שהרים אופיר לאוויר,  איפשר הבנה מדויקת של המיקום שלו בסביבה.  יכולנו להרגיש את הבית ואת הקשר הייחודי שיצר אופיר בין החזון שלנו לבין הבית.  

נתנו לאופיר GO ראשוני, ומכאן הכל התגלגל בצורה נהדרת. אופיר ניהל את המשא ומתן עם הבעלים, חיבר אותנו למשרד עורכי דין מקומי שטיפל בנו היטב, דאג לאנשי מקצוע שיבדקו את הבית, ואפילו ארגן לנו שהות של שבוע בבית "כדי שנוכל להרגיש אותו לעומק". ההרגשה היתה של חבר שדואג לנו, לא  של מתווך שסוגר עסקה. גם לאחר שקיבלנו את מפתחות הבית המשיך אופיר להגיע, לבדוק שהכל בסדר ולחבר אותנו לאנשי מקצוע ולהוויה המקומית.

לא יכולנו לתאר לעצמנו שזה יהיה כל כך פשוט ונינוח.

הרווחנו בית חדש וגם זוג חברים חדש.

ממליצים בחום להיעזר באופיר

תודה!!!!!! ״

 
ד״ר אבי רונן ולילך שמיר

״יד ביד במסע...״

״לפני כ 8 חודשים יצאנו למסע במטרה לרכוש את ביתנו בקפריסין, לא עסקת נדל״ן ביקשנו לנו, אלא בית משפחתי חם, ניסינו לבד….. ניסינו עם כאלו…. ועם אחרים…. ואז כמעט במקרה גילינו את האתר של אופיר ומוריה, האמת? כבר היינו על סף ייאוש, רצינו לעמוד בתקציב מוגדר, רצינו אזור טוב ובית שיהיה לרוחנו ובעיקר חפשנו משהוא שיקח אותנו יד ביד במסע הזה. הכל התחיל בשיחת זום, הם שם באי ואנחנו מקנאים פה בארץ ומיד נוצר חיבור, חיבור בין אנשים קשה לעיתים להסביר או שיש את זה או שאין, אצלנו היה ובענק !!
 
משם הכל קרה, קבענו מועד להגעה לאי, אופיר ומוריה תפרו לנו יום עמוס…… יום אחד בו ראינו 11 בתים , היה מאתגר. בלילה במלון נבחרו 3 בתים וכעבור יומיים נבחר הבית הזוכה. מעל הכל בשלב הזה נבנה אצלנו בטחון עצום בזוג הנפלא הזה ולראשונה הרגשנו שאנו בדרך להגשמת החלום. אופיר ומוריה לא עוזבים – מלווים מול משרד עורכי הדין, מלמדים ״זמן קפריסין״ מהו, נותנים עצה, מתקשרים, מתעניינים, לרגע אתה לא לבד – כיף גדול.
 
בינואר השנה, השלמנו את התהליך, קיבלנו טייטל-דיד ומפתחות ו……. אווה החליטה שצריך ״קצת״ לשפץ….. לשפר…. למי פונים? אופיר ומוריה כמובן, בימים אלו אנו מתחילים בשיפוץ הבית על מנת להתאימו לנו ושני החברים המקסימים הללו הם השושבינים שלנו, היום ולעד.
 
יצאנו במסע לרכוש בית ומצאנו חברים. הכי כיף שיש !
כל מי שרוצה מסע וחוויה שהם הרבה מעבר לרכישת בית – אופיר ומוריה הם הם ההמלצה שלנו, ללא עוררין.״
 
אלון ואווה שופ
חוות דעת OMROADS

״לא פשוט לבנות בית...״

"לא בכל יום מוצאים אנשים הגונים וישרים, מקצועיים ובעלי ידע נרחב, אנשים שרוצים לעזור ואוהבים את מה שהם עושים. אנשים שאפשר לסמוך עליהם.

אם הגעתם לכאן, אז מצאתם!

אז איך הכל התחיל?

הגענו אל אופיר ומורייה במקרה: נכנסנו לאתר, נראה רציני, יצרנו קשר ומשם הכל זרם… הרגשנו שהגענו למקום הנכון ! 

עוד לפני שנפגשנו לראשונה בקפריסין, אופיר דאג לשלוח לנו סרטונים של הנכס, אותו צילם מכל כיוון, כולל צילום מרחפן, כדי שנקבל מושג כמה  שיותר מדוייק על המקום. זה היה הנכס הראשון שראינו וכשהגענו לקפריסין התאהבנו בו והחלטנו לרכוש אותו אפילו בלי לראות נכסים אחרים. 

לא פשוט לבנות בית ובטח לא  בחו"ל , אבל כאן- פשוט תענוג!  התוודענו לחברה יזמית, עם אנשים מקסימים, שממש התאהבנו בהם.  נחשפנו לאנשים שעומדים מאחורי המילה שלהם, שעובדים  מהלב ורוצים שנצא הכי מרוצים  שאפשר. 

לכל אורך התהליך – תכנון, הוצאת אישורים ובנייה  – זכינו לליווי צמוד של אנשי מקצוע שכלל הסברים על כל שלב, שיחות בזום והתייעצויות על כל דבר, קטן כגדול. בכל הקשור לפנים הבית (ריצוף, כלים סניטריים, מטבח וכו') חיברו אותנו לספקים וליוו אותנו לחנויות, עזרו וייעצו בבחירות. קיבלנו המלצות לחנויות לרכישת מוצרי חשמל, ריהוט וכל מה שצריך. לא היינו צריכים להכין "שיעורי בית", להכל דאגו לנו ועזרו. 

יתרון גדול הוא ההיכרות המעמיקה שיש לאופיר עם החוקים והנהלים בקפריסין. אופיר גם מכיר אנשי מקצוע בכל תחום כמעט, מייעץ וממליץ עליהם להמשך  (גנן, אנשי תחזוקה וכו') ונותן את התחושה שאתם לא לבד, שיש מי שמבין ויעזור.

כל הפרוייקט הוא חווייה נהדרת מבחינתינו. לעיתים אנחנו עוצרים ולא מאמינים שכך עובר עלינו התהליך  של רכישה ובנייה רחוק מהבית. שמחים מאוד על הצעד שעשינו, שמחים מאוד על החיבור שנוצר ועל האנשים שהיכרנו וממליצים בחום ומכל הלב."

נעמה ואביאל מזור

המלצה חברת OMROADS

״כבר מרגיש כל כך בית...״

״כמה מילים…

הגעתי לאופיר ומוריה  דרך חברה, ליאנה, ששלחה לי תמונות של בית שבדיוק שיפצה בכפר בקפריסין. התלהבתי מהתמונות והיא הפנתה אותי למי שליווה אותה בתהליך.

נסעתי לפגוש אותם לראשונה, את אופיר ומוריה ושני כלבים קטנים ועליזים, בפרדס חנה, והנוכחות הנעימה והבלתי אמצעית יצרה מהר מאד תחושה שהכל פתוח והכל אפשרי.

בפעם הבאה כבר טסתי עם ליאנה לקפריסין, ואופיר הראה לי כמה בתים כשהוא מדבר באהבה על כל הסובב. יש משהו מדבק באהבה העמוקה, הנלהבת, האותנטית של אופיר למקום ולאנשים. רואים איך הוא נושם עמוק לתוכו את הנופים והאוויר בהנאה ושמחה ומתמלא חיוכים.

אבל תוך יום נאלצתי לחזור לארץ, כי הודיעו על הסגר הראשון של הקורונה.

מרץ 2020 … ועוד לא ידעתי שמהקפיצה הקטנה הזו יוולד לנו בית כפרי אהוב בטעם של פעם, שמשקיף על שמורת הטבע של עמק האזוסה.

הליווי של אופיר ומוריה כולל כל כך הרבה זיכרונות של מעל ומעבר למילה ליווי, שאני לא יודעת מאיפה להתחיל. גם הקורונה, הסגרים, ההסטריה העולמית ושדות התעופה הדוממים בהם יכולתי לשמוע את צעדיי מהדהדים באולמות הריקים, הפכו את הכל לאחר, מפתיע, הרפתקני, סוריאליסטי.

לזוג שלי לא היה היתר לצאת מהארץ רוב תקופת הקורונה, אבל בגלל שאופיר ומוריה היו שם כמו רשת בטחון לאורך כל הדרך וגם אחריי, זה איפשר לנו להתקדם בכל מצב. גם כשהגעתי לבדי או עם חברה.

זה התחיל מהקפיצות האינסופיות של אופיר למבנה, תמיד בנינוחות ובנעימות,  כדי לצלם ולשלוח לי סרטונים של כל מה שעניין אותי בבית. איך הוא נראה בבוקר, בערב, עם הנוף מבחוץ והמעלות והמגרעות מבפנים. חודשים עברו עד שאמרתי שזהו. קונים.

ועדיין בגלל שדות התעופה הסגורים רק אחרי חצי שנה הגעתי ונכנסתי בפעם הראשונה לראות את הבית מפנים, דבר ראשון שפגשתי בין הריסות המטבח היה נחש מתפתל שנראה מופתע מהפלישה, מיד שלחתי לאופיר (שהיה בעברו גם וטרינר, כמה מועיל…) תמונה של הנחש שפגשתי והוא מיהר לבדוק ולחזור להרגיע שהוא לא ארסי.

והיו הבנאים שאופיר הביא, קפריסאים, חלקם מהכפר, ששיחזרו ותיקנו בצורה אותנטית ואסתטית חלקים בבית כמו המדרגות לקומה השנייה, ואת החלונות והדלתות.

והיו את התשובות המהירות לכל שאלה או דאגה, בכל שעה, בכל עניין, עם הרבה רעיונות ופתרונות לבעיות, ועם הרבה הומור ואימוג'ים מחיייכים וצוחקים.

והיתה ההדרכה הנינוחה, הסבלנית והיעילה של מוריה בהתנהלות מול מסמכי ואתרי הבנק, שנראו כמו סינית משובשת חסרת פשר, אבל עם ההסברים של מוריה, בהדרגה הכל  בסוף הסתדר.

והיתה גם הדאגה למצרכים במקרר כשהגענו באמצע הקורונה בפעם הראשונה, האיסוף משדה התעופה, כולל בחצות…

וכמובן לא נשכח את ההסעה המאולתרת של מזרונים על גג הרכב. מהבית שלהם אלינו, כדי שנוכל לחנוך את ביתנו שהיה עדיין ריק מרהיטים, ולישון בו בפעם ראשונה.  

 

הקורונה עברה, השיפוץ נגמר ב*זמן קפריסין… (את *זמן קפריסין מבינים ומפנימים  בהדרגה, ציפיות ואשליות לקצב ישראלי, או ריאלי, בהוצאת תוכניות לפועל ברחבי קפריסין יגרום בעיקר לתיסכול רב…)

והבית המשופץ כבר מרגיש כל כך בית, מחבק מחדש כל פעם שבאים.״

יול ויוסי פורטוגלי-קושניר

חוות עת OMROADS

״כל מה שרציתי הצליח...״

אני ובן זוגי בגיל הפנסיה. לפני כמה שנים התחלתי לדמיין מקום בטבע בחול, לשגשוג מחדש, שבו אוכל להתקרב עוד לאדמה, לשקט, לאויר נקי.  יחד עם זאת רציתי להישאר קרובה לישראל ולמשפחתי וחבריי.  ההמלצה של חברה טובה הביאה אותי לבדוק את קפריסין שלא הכרתי. תוך כדי החיפושים נפגשתי עם אופיר רב הון, שהציע לעזור לנו למצוא.  אופיר הבין מהר מה אני מחפשת.  זו הייתה ממש רשימה של דברים: בית על גבעה, כפר קטן, בית די חדש ונוח, בריכה, בוסתן, נוף עד הים ועוד ועוד.  כששלח לי וידאו של הבית שמצא לא האמנתי.  זה היה בול!  נסענו 3 פעמים לבחון לראות עוד, ולהחליט.  אופיר ליווה לאורך כל הדרך בחוכמה ובסבלנות ועם הרבה נסיון וידע.  הוא חיבר אותנו לצוות שלו – קבלן השיפוצים, המעצבת, משרד עורכות הדין.  כולם עבדו איתנו באופן מצוין.  כל מה שרציתי – הצליח.  העיסקה הסתדרה טוב, הניירת הייתה קלה לתפעול.  אנחנו מאושרים בביתנו החדש בכפר אינייה, ויש לנו שכנים קפריסאים וישראלים נחמדים. ממשיכים להיות חברים עם אופיר ומוריה המקסימים.  וגם עם אנשי המקצוע.   ממליצה לכל המתעניינים במאה אחוזים על הליווי המשובח של אופיר.

איריס יוטבת וזאב אקמן

 

״שלווה ובטחון...״

״אז מה היה לנו ...

זה התחיל בהתעניינות של אולי כדאי לקנות נכס בחו"ל , אינטרנט ,חיפושים ,כתבות ואז יום אחד גיליתי את האתר של אופיר ומוריה .

כבר אז זה היה נשמע חיובי ." קפריסין " למה לא. אבל זהירות .. מדינה זרה ,כללים אחרים.

ההסברים באתר נראו רציניים ,ידידותיים, מעמיקים ובקיצור זה עשה לי שכל.

לאחר שיחה עם אופיר בטלפון כבר הרגשתי שיש מישהו שאפשר לדבר אתו ומבין את ההתלבטויות שלי  .

בהכוונה של אופיר, התחלתי לחפש ברצינות נכסים באינטרנט כי הבנתי שיהיה לי מישהו שיעזור לי באמת לסגור נכס בחו"ל.  

שלחתי לו רשימה והתכוננתי לנסיעה. לאחר זמן מה קבענו על תאריך לראות את הנכסים ואכן הגעתי בתקווה שאולי נמצא משהו. ואם לא ,נחזור הביתה וננסה שוב או אולי בכלל לא. בלי ציפיות.

במהלך השבוע נרקם די מהר ביננו הבנה ואמון וכן בהחלט ידידות.

לאחר שרצנו וטיילנו וראינו כול מינה בתים הגיע הרגע שהמבטים השתלבו וידענו שזה הבית.

פשוט התאהבתי בבית ובמקום .

מהרגע שנתתי את אישורי על הקניה ,אופיר ומוריה טיפלו ושמרו עלי כזוג חברים לכול דבר וללא אינטרסים אישיים.

מיקוח עם המתווך ,עו"ד, מסמכים, רו"ח עבור מס הכנסה בארץ ,שיפוץ ,איך ,מה ולמה וכל הטיפים הטובים.

בקיצור ליווי מלא והרגשה בטחון שמלווים אותך בתהליך וגם אחריו.

חתמנו במאי וקיבלתי את מפתחות הבית באוקטובר.

אז מה היה לנו בסוף ..

חברים שאפשר לסמוך עליהם, בית קסום על אי, שלווה ובטחון , ליווי מקצועי ואמין, ונכון ,פחות כסף בחשבון ,אבל זה כבר סיפור אחר.״

מוריס סטרוק

חוות דעת על קפריסין OMROADS

״בידיים טובות״

" זו הייתה התאהבות… 
 
הגענו לחופשה משפחתית בקפריסין והתאהבנו -בחופים, באנשים, באוכל, באווירה ובקירבה לישראל.
אז הגענו שוב. ושוב. וראינו כי טוב. החלטנו לקנות נכס בקפריסין שישמש אותנו לחופשות משפחתיות וכנכס להשקעה .
בשוטטות ברשת מצאנו את האתר של OMROADS – מוריה ואופיר.
 
 המענה שקיבלנו היה מיידי ואפקטיבי- שוחחנו מספר פעמים לבירור הרצונות והצרכים המתאימים עבורנו. הגענו לביקור ממוקד, במהלכו התלוונו לאופיר לסיור בן יומיים, בו הציג לנו נכסים פוטנציאליים, בהתאם לדרישותינו הראשוניות. 
הסבלנות של אופיר והידע הרב שלו בכל הקשור לשוק הנדל"ן בקפריסין ובאזור פאפוס בפרט, הרשימו אותנו מאוד, מה שגרם לביקור להיות נעים וענייני.
 
לאחר הביקור, בעזרת אופיר והצוות, דייקנו את הרצונות והצרכים שמתאימים לנו. בביקור נוסף, מצאנו את הנכס שהתאים לנו .
 
אופיר וצוותו מספקים לנו מעטפת מושלמת ומקצועית: כל מה שצריך לבניית בית- עו״ד, אדריכלות, מהנדס, קבלנים, התנהלות מול הרשויות וכו׳ . כל זאת באווירה נעימה, חברותית ובגובה העיניים.
מאפיין נוסף, ולא מובן מאליו, הוא הזמינות המיידית ותודעת השירות הגבוהה של כל הצוות. 
אנחנו מרגישים שאנחנו בידיים טובות וממליצים בחום לכל מי ששוקל קניית נכס בקפריסין ! "
 
חניתה ואבנר מגן
 

״הזמן לשינוי.. ״

"אמצע החיים, עמוק, עמוק בקורונה החלטנו שזה הזמן למעשה, זה הזמן לשינוי לצאת להרפתקה חדשה. היעד הנבחר היה קפריסין וכך תוך כדי שיטוט באינטרנט הגענו לאתר של אופיר ומוריה,

האתר פתח לנו עולם שלם של מידע ולאחר קריאה מעמיקה יצרנו קשר עם אופיר וביקשנו שילווה אותנו
בחיפוש אחרי נכס לקניה והפרוצדורות הנלוות, מציאת עו"ד, בנק וכו'
 
מיד לאחר פתיחת "בין הסגרים", טסנו לקפריסין ובמשך חמישה ימים בליווי צמוד של אופיר והצוות שלו ביקרנו בכל יום בנכסים פוטנציאלים בכפרים במחוז פאפוס וזאת כמובן לאחר שהגדרנו לאופיר מה אנחנו מחפשים והוא הכין עבורנו מראש את הביקורים.
חזרנו לישראל עם שלושה נכסים פוטנציאלים ולאחר שיקול הוחלט על בית בכפר הפסטורלי  איניאה, בית  המשקיף על שמורת אקמס.
 
הסגרים המשיכו לאתגר אותנו, אך בעזרת אופיר והצוות  המקצועי מצאנו את העו"ד המדויק לנו בטיפול ברכישה, את הבנק והצוות שיבדוק לנו את מצבו של הבית לפני הרכישה.
באפריל 2021 הגענו לקפריסין בפעם הראשונה ובאוגוסט 2021 נחתנו עם המזוודות ישר לביתנו החדש.
לא יכולנו לבקש חווית קניה של נכס מעבר לים יותר מושלמת מזו שעברנו, המקצוענות, הדיוק, הנועם והאדיבות 
פשוט שלמות , אין ספק הגשמנו חלום באמצע החיים .  "
 
לינה ואבי לוין
 

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

טלפון : 052-445-5128

אימייל: [email protected]

אתר: omroads.com