מה תקבלו מאיתנו וכמה זה עולה.

"ידע שווה כסף, נסיון שווה זהב ועל זמן בכלל אין מה לדבר"

אם אתם כאן הרי שאתם כמונו, יודעים להעריך ידע ומקצועיות ושואפים לקבל את הטוב ביותר. ואלו אנחנו, נמצאים בקפריסין, בעלי נסיון גם בהשקעות נדל"ן וגם במגורים ופועלים בקפריסין בעצמנו כשותפים בחברת נדל"ן מקומית. מאמינים בפיזור הידע ולכן גם מפרסמים מדריכים מפורטים וטיפים ששווים כסף באתר שלנו. 

השירות שלנו אישי. נלך אתכם  יד ביד כדי שהרכישה תהפוך לחוויה טובה, יעילה, בטוחה ובהחלט גם מהנה. תשתמשו בקשרים הענפים שפיתחנו מהיכרותנו המעמיקה את השוק המקומי ותהנו מליווי צמוד של הצוות הקפריסאי שלנו. אנשים טובים והגונים שעובדים איתנו כבר שנים. יחד איתם אנחנו ערוכים לתת מענה לכל צורך שיכול לעלות מכניסתכם לקפריסין. השירות שלנו אינו מוגבל בזמן ואנו מלווים אתכם עד שתרגישו שאתם מסתדרים לבד בכייף.

מחיר הייעוץ והליווי שלנו  – 1500 אירו + מע"מ התשלום מדורג ובשקלים בישראל מול חשבונית. (הסכום נקוב באירו מכיוון שזה המטבע בו אנו חיים ושבו משלמים על השרותים המקומיים).

תהליך הליווי והייעוץ שלנו כולל בתוכו את השלבים הבאים: 

שיחת הכרות וייעוץ (ללא עלות)

אחרי שתשאירו פרטים, נשתדל לחזור אליכם במהירות. בשיחה הראשונה נשמח להכיר ולשמוע אתכם ולשמוע עליכם. נדבר גם  כמובן על שוק הנדל"ן בקפריסין. תוכלו לשמוע מאיתנו סקירה עדכנית ועצות שימושיות.

תהליך הבנת הצרכים ותאום ציפיות.

עכשיו אחרי שהכרנו והחלטנו שאנחנו מתאימים ורוצים להמשיך ביחד זה הזמן להבין לעומק מה אתם מחפשים, מה המגבלות שלכם ומה אתם מצפים מאיתנו. תקבלו חומרים ותראו דוגמאות לאופן הצגת הנכסים שלנו.

איתור נכסים מתאימים ממגוון סוכנויות ומוכרים פרטיים.

שוק הנדל"ן בקפריסין הוא דינמי ולכן את איתור הנכסים נבצע כשנדע מתי אתם מגיעים לקפריסין. אין טעם להציג בפניכם נכסים שלא יהיו רלוונטים בעת הגעתכם. אנחנו פונים למספר מתווכים שאנחנו מכירים וסומכים עליהם וכן נבדוק מה קורה בשוק של המוכרים הפרטיים, קבוצות הפייסבוק המקומיות וקשרים אישיים.

תמונות וסרטים רלוונטים לנכסים לפני הגעתכם.

את הנכסים שנאתר כמתאימים לכם נלך לבדוק. זהו תהליך ניפוי ראשוני ומה שיתאים נצלם בוידאו ונשלח לכם. כך, עוד טרם הגעתכם לקפריסין תוכלו להתרשם ולוודא כי הבנו אתכם.

סיורי נכסים מגוונים.

ברוכים הבאים לקפריסין, זה הזמן לסייר ולראות את הסביבה ואת הנכסים שממלאים את דרישותכם.לסיור יש להקדיש לפחות יומיים רצוי שלושה כדי לא לבלבל במספר נכסים רב ביום אחד וכמובן הזדמנות לראות שוב את מה שמצא חן בעינכם מנסיוננו, לעיתים, חל שינוי ברצונותכם במהלך הסיור. סיור ממושך יותר יאפשר לנו לשנות כיוון במהירות כדי שנמצא את מה שאתם מחפשים.

שיחת ייעוץ ראשונית עם עו"ד קפריסאית

פגישה ראשונית באחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים שלנו בפאפוס, תוכלו לשאול את כל השאלות ולקבל הסבר על כל התהליך מבחינה משפטית ובמידה ומצאתם נכס מתאים להשאיר יפוי כח נוטריוני על מנת שיוכלו לפעול בשמכם בקפריסין. לברר לעומק את מצב הנכס ולהכין את חוזה המכירה אם נדרש.

שיחת ייעוץ ראשונית עם רואת חשבון קפריסאית (אם נדרש)

אנו מציעים לכם פגישה ראשונית במשרד ראיית החשבון המומלץ שלנו בפאפוס. במהלך הפגישה תוכלו לשאול את כל השאלות ולקבל ייעוץ ראשוני בנושא מיסוי בקפריסין. נוכל לסייע לכם לפתוח חשבון בנק, לקחת משכנתא ולהקים חברה. יש לנו ניסיון רב בפתיחת חשבון בנק בקפריסין, לקיחת משכנתא בקפריסין והקמת חברה קפריסאית. (אירופאית)

יחס אישי - VIP

איזה כייף שיש מישהו במדינה זרה שמקבל אתכם באופן אישי ודובר עברית.  אתם צריכים איסוף משדה התעופה? לינה מוזלת? עזרה באיסוף ומילוי טפסים? משלוחים לקפריסין? ליווי בפגישות בבנק? ופגישות בכלל? כל זאת ועוד נעשה בשבילכם באהבה. עיינו בשרותים הנוספים שאנחנו נותנים ותראו שהם מקיפים את כל מה שנדרש לכם.

לקוחות מספרים עלינו

לפרטים נוספים אנא השאירו פנייתכם

וניצור אתכם קשר בהקדם

טלפון : 052-445-5128

אימייל: [email protected]

אתר: omroads.com