רשימת מסמכים בקפריסין

פתיחת חשבון בנק או הקמת חברה

ביורוקרטיה תמיד הקשתה עלינו אבל אין מה לעשות. איסוף מסמכים מסודר הוא חלק מכל מה שתרצו לעשות בקפריסין. אז נשימה עמוקה ואמונה בעצמכם והכל יהייה בסדר. ריכזנו עבורכם כאן את רשימת המסמכים והאישורים הנדרשים עבור רוב מה שתצטרכו בקפריסין והוספנו טיפים שיעשו לכם החיים מסודרים וקלים יותר.

ממש כדאי להתחיל להתארגן על המסמכים לפני הגעתכם לקפריסין. זה יחסוך המון זמן ויאפשר לכם לחסוך במשלוחים וכדומה. צריך לקחת בחשבון שתמיד יתכנו מקרים בהם תצטרכו לספק מסמכים נוספים שאינם רשומים כאן ויש גם מקרים בהם אנחנו מצליחים להסתדר עם פחות מהרשימה המלאה.

אתם גם צריכים לזכור שהבנקים בקפריסין נמצאים תחת רגולציה קשוחה ובקרה צמודה של האיחוד האירופי וטווח הגמישות שלהם מוגבל עד מאוד. שוב, לנשום עמוק לדבר מעט, להיות סבלנים ובסוף זה מסתיים.

לגבי אישור העדר רישום פלילי שתצטרכו להראות. נכנסים לאתר משטרת ישראל ומבקשים שהמסמך יופק באנגלית, יחתם אפוסטייל וישלח לשגרירות ישראל בקפריסין. כשיגיע, לאחר 3 שבועות לערך תדאג עורכת הדין שלכם שישלח ישירות למשרדה.

לקוחותינו נהנים משירות After sale ואנחנו נהייה איתכם לאורך כל הדרך, נסביר, נדגים ונעזור לכם לצלוח העניין בשלום וקלות יחסית.

*הדף כתוב בעיקר בלשון זכר מטעמי נוחות – איתכן הסליחה.

מעוניינים בשירותנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

השקעה יזמית בקפריסין

יזמות בקפריסין

יזמות בקפריסין ובעיקר יזמות נדל"ן בקפריסין כמו בכל מקום אחר מבוססת על יצירת ערך על ידי היזם. אומר, במקום לרכוש נכס קיים ולהשכירו כמו שהוא הרי שהיזם מבצע פעולה של רכישה, השבחה או בנייה חדשה ומכירה.

קראו עוד »

לפרטים נוספים אנא השאירו פנייתכם וניצור אתכם קשר בהקדם

טלפון : 052-445-5128

אימייל: [email protected]

אתר: omroads.com