יזמות בקפריסין

יזמות נדל"ן בנייה בקפריסין

יזמות בקפריסין - מה זה אומר?

יזמות בקפריסין ובעיקר יזמות נדל"ן בקפריסין (בנייה בקפריסין) כמו בכל מקום אחר מבוססת על יצירת ערך על ידי היזם. אומר, במקום לרכוש נכס קיים ולהשכירו כמו שהוא הרי שהיזם מבצע פעולה של רכישה, השבחה או בנייה חדשה ומכירה. ישנן מספר אפשרויות לבצע פרוייקט יזמי. הפשוטה ביניהן היא רכישת נכס קיים במצב רעוע במחיר אטרקטיבי, שיפוץ מאסיבי של הנכס והבאתו למצב אטרקטיבי לרכישה ומכירתו. אפשרות נוספת לפרוייקט יזמות נדל"ן בקפריסין היא רכישה של נכס שבנייתו כבר החלה והופסקה מסיבות שונות ומשונות (אי החלומות האבודים כבר אמרנו?), השלמת הבנייה ומכירתו/השכרתו. אפשרות זו נכונה לשלד של בניין שלם או של וילה בודדת. כמובן שאפשרות זו מחייבת המון בדיקות והבנת ההיסטוריה שהביאה את הנכס למצבו הנוכחי. מתי נבנה? האם התקנים בזמן בו נבנה אז תקפים גם היום? איכות הבנייה ועוד ועוד.

האפשרות המתקדמת ביותר לפרוייקט יזמות בקפריסין הוא לייצר ערך במקום בו לא היה דבר לפני. אומר לרכוש שטח ולבצע פרוייקט בנייה בקפריסין. כמובן שאנחנו יכולים למצוא ולבצע עבורכם את שתי האפשרויות הראשונות כפרוייקט יזמות נדל"ן בקפריסין אבל בדף הזה אנחנו רוצים לדבר איתכם על האפשרות השלישית, המתקדמת והמעניינת מכולן. אנחנו קוראים לה Plot & Build. קבלו מראש התנצלותנו על השימוש באנגלית. 

התוכנית הזו נוצרה יחד עם חברת נדל"ן ותיווך בריטית גדולה כדי לאפשר לקהילה האנגלית שמגיעה להשתקע בקפריסין לקבל בית מגורים משלהם, על פי תכנונם ובמחירים זולים משמעותית מהמחיר אותו מציעות חברות הפיתוח הגדולות בקפריסין.

את התוכנית הזו אפשר לנצל, כמובן, לבניית ביתכם בקפריסין אבל כישראלים היא גם מאפשרת לכם להפוך ליזמי נדל"ן במעטפת שירות כוללת ובטוחה הכל כך חשובה כשרוצים להשקיע בארץ הזרה לכם. 

יזמות בקפריסין
Booking.com

יזמות נדל"ן בקפריסין - Plot & Build

יזמות בקפריסין, בנייה בקפריסין. בתוכנית הזו מאפשרת לכם לממש כל רעיון יזמי שעלה במחשבתכם. כשמה, היא כוללת את כל השלבים הנדרשים מאיתור השטח הנכון ועד לקבלת מפתח בסיום תהליך הבנייה. כולל הכל לפי השלבים הבאים:

  • פגישת הכרות בה נכיר ונדון בפרוייקט שלכם. בין אם מדובר בבית מגורים עבורכם או בנייה לצורך מכירה או השכרה, חשוב שתשתפו אותנו בכל הפרטים והמחשבות שלכם על מנת שנוכל להבין, לייעץ ולתכנן ביחד אתכם את הפרוייקט שלכם באופן המיטבי. 
  • יזמות נדל"ן בקפריסין מתחילה באיתור השטח הנכון על פי דרישותיכם ותקציבכם. בחברה שלנו נמצא אחד מהמומחים לקרקעות במחוז פאפוס שזה עיסוקו במשך כ- 20 שנה. איתור הקרקע יעשה ממגוון מקורות פרטיים ומוסדים.
  • לאחר שהקרקע שלכם נצטרך במקרים רבים לעבור תהליך של שינוי הסטטוס משדה לחלקה (Field to Plot)
  • הגשת תוכניות לאישור תעשה ע"י ארכיטקט שלנו שיעבוד איתכם יד ביד כדי שתקבלו בדיוק את מה שרציתם במגבלות התקציב שנקבעו. בהגשת התוכניות יהיו מעורבים גם המהנדסים הנדרשים לקבלת אישור הבנייה לפרוייקט.
  • תהליך הבנייה עצמו שיארך עד 12 חודשים ממועד קבלת אישור הבנייה
  • פרוייקט יזמות בקפרסין צריך גם להמכר וגם כאן אנחנו איתכם בפרסום, שיווק ומכירתו באמצעות המערכת היעילה והמנוסה שלנו שפונה גם לישראלים וגם לאנגלים ולקפריסאים.
  • במקרים מסויימים ניתן לתכנן פרוייקט יזמות נדל"ן בקפריסין בשיתוף פעולה איתנו על פי תנאים קבועים מראש, על בסיס מימון מול ידע, ביצוע ושיווק.

חושבים על יזמות בקפריסין? יזמות נדל"ן בקפריסין? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יזמות בקפריסין - איתור השטח הנכון

לאחר שהחלטתם שהכיוון שלכם הוא להיות יזמים בקפריסין ואתם רוצים לצאת לפרוייקט בנייה בקפריסין, הרי שהשלב הראשון הוא לאתר את השטח הנכון עבור פרוייקט הייזמות שלכם. זהו בעצם השלב החשוב ביותר עבורכם. הכל ניתן לשנות בהמשך חוץ מהמיקום עצמו. ולכן במקרה ואתם מחליטים לאתר שטח בעצמכם ואז להגיע אלינו כדאי שתקראו את הטיפים הבאים:

  • שמרו על ראש פתוח. קיבעון מחשבתי עלול לגרום לכם להצמד לרעיון שהיה נראה טוב כשחשבתם עליו בישראל אך אינו נכון ומתאים לקפריסין. יזמות נדל"ן בקפריסין כדאי לה להיות גמישה ושתקח בחשבון מתחילתה גם את קהלי היעד בקפריסין אליהם תפנו.
  • כיום הוקשחו הכללים ואם אתם אינכם מחזיקים בדרכון אירופאי הרי שלא תוכלו לרכוש שטח אדמה כלל. ניתן לפתוח חברה קפריסאית ודרכה לבצע העסקה ויש גם פתרונות אחרים, אם אתם עובדים איתנו.
  • תלמדו אילו שטחים קיימים בהתאם לחלוקות הנהוגות בקפריסין. יעוד הקרקע (Zones) הוא החשוב ביותר ולכן אם הגדרת השטח היא חקלאית, אין זה משנה אם על ה- Title Deed מופיעים אחוזי בנייה כלשהם. קניתם ללא בדיקה, אתם בבעייה קשה. ופרוייקט יזמות נדל"ן בקפריסין שלכם יסתיים עוד לפני שהתחיל.
  • תעיינו במפות. אתם מגיעים למדינה זרה וכדאי להתמצא במיקומים, מרחקים, תנאי שטח וכדומה.
  • תסתובבו באזורים שחשבתם עליהם, תראו מה כבר קיים, מה עשו אחרים לפניכם או חשוב באותה המידה, מה לא עשו לפניכם כי יתכן ויש לכך סיבה מצויינת שאתם כזרים אינכם מודעים לה.
  • בדקו חלקות מסביב. כבר נתקלנו במשקיעים שקנו קרקע שנראית מעולה ובמחיר מצויין רק כדי לגלות אחר כך שהדרך בה נסעו כדי להגיע אליה עוברת דרך 5-6 חלקות שונות ואינה דרך רשומה. תקלה רצינית שניתן היה להמנע ממנה בקלות עם קצת ידע.
  • בדקו שאין לכם שותפים לשטח אותו אתם רוצים לרכוש.
  • תבינו אלו פעולות יש לבצע בשטח לפני התחלת הבנייה. שיפועים, קירות תומכים וכדומה. העלות של פעולות אלו עלולה להיות משמעותית ולהביא לירידה חדה ברווחיות הפרוייקט היזמי שלכם.
  • יזמות בקפריסין יכולה להיות רווחית עד מאוד ועלולה להסתיים בהפסד כואב. כמו שאתם כבר יודעים אנחנו בעד חלוקת ידע ועזרה לעצמאים. אבל במקרה של רכישת קרקעות גישתנו יותר שמרנית ואנו חושבים שלהשתמש בשרותיו של מומחה לעניין זה ממש ממש רעיון טוב.
חלקה ליזמות

יזמות נדל"ן בקפריסין. בנייה בקפריסין שיטות אפשרויות

לבחירתכם שלוש שיטות בנייה עיקריות ואפשרות שילוב בינהן:

  • בניית שלד מתכת
  • בניית בטון/לבנים
  • בניית אבן מסורתית/מודרנית

מוזמנים להכנס למצגת שלנו שמרחיבה על שיטת הבנייה בשלד מתכת וכוללת דוגמת בית ספציפי. אופן בנייה זו פופולרי כיום בשל עלויות בנייה נמוכות יותר, זמן בנייה מקוצר, שימור וחסכון אנרגיה מירבי ומגוון אפשרויות הגימור.

במצגת זו תוכלו גם להתרשם מהמפרטים אותם אנו מציעים לכם בתקציב ידוע מראש. מפרטים אלו זהים לכל שיטות הבנייה. שיטת העבודה שלנו מאפשרת לכם טווח בחירה נרחב במסגת התקציב וכך אנו יכולים להבטיח עמידה בגבולות התקציב ללא החריגות המשמעותיות להן אולי הורגלתם בישראל.

לכניסה למצגת הכנסו לקישור הבא  (3.5 מגה להורדה- קצת סבלנות)

וכמו תמיד אנו ממליצים לכם לקרוא את הדף העוסק בשוק הנדל"ן בקפריסין כדי לקבל יותר ידע על השוק אליו אתם רוצים להכנס.

ובנוסף, כדי להבין יותר את שוק הנכסים החדשים, מציעים לכם להכנס לעמוד הזה ולקרוא על התנהלות השוק ואיך מתבצעת רכישת נכס חדש בקפריסין.

בניה יזמות בקפריסין

רוצים להיות יזמי נדל"ן בקפריסין? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

טלפון : 052-445-5128

אימייל: [email protected]

אתר: omroads.com