לינה בקפריסין

לינה כפרית בקפריסין, לינה עירונית בקפריסין.

לינה כפרית בקפריסין - צימר בקפריסין

לינה כפרית בקפריסין מאפשרת לכם לחוות את קפריסין בצורה קצת אחרת, שהייה בצימר בקפריסין תחבר אתכם לטבע ולשקט שבאזור הכפרי סביב פאפוס באופן מושלם.   אתם כבר כאן ובוודאי מצאתם את האתר שלנו מועיל, מלא ידע ובחינם. אם תזמינו מדף זה נקבל כמה שקלים, נודה לכם אם תזמינו מהדף, עבורכם אין זה משנה את מחיר ולנו מאפשר להמשיך להפעיל ולעדכן את האתר לתועלתכם והנאתכם. תודה רבה אופיר ומוריה.

Kaizer Agrotourism

הבית הכפרי קייזר (Kaizer Agrotourism) הוא מתחם של יחידות אירוח מסורתיות עם בריכת ספא אוזון חיצונית הפועלת כל השנה עם מלח טבעי וממוקם בכפר המסורתי אמרגטי (Amargeti), במרחק של 15 דקות נסיעה מחוף טימי (Timi) ומנמל התעופה הבינלאומי פאפוס (Paphos). יחידות האירוח ממוזגות וכוללות טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מקרר, מצעים, חדר רחצה ומגבות בריכה. הסוויטות כוללות נוף לבריכה, נגן DVD ומטבחון. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בשטחים הציבוריים. אתם מוזמנים להתחיל את היום עם ארוחת בוקר המוגשת מדי יום בחדר ארוחת הבוקר המשותף הכולל אח. האזור פופולרי תודות לשבילי טבע, יקבים, מנזרים, פסטיבלים, מוזיאון פולקלור ורכיבה על סוסים וחמורים. ניתן לערוך במקום אירועים, כדוגמת מסיבות חתונה על פי בקשה. העיר פאפוס נמצאת במרחק של 22 ק"מ, לימסול (Limassol) נמצאת במרחק של 45 ק"מ ולטכי (Latchi) נמצאת במרחק של 35 דקות. זוגות אוהבים את המיקום הזה במיוחד — הם דירגו אותו 8.8 עבור טיול לזוג.
בדוק זמינות

חופשת החלומות שלך
נמצאת במרחק טיסה

 BOOKING.COM

לינה בקפריסין - חופשה עירונית בקפריסין

למי שמעוניין לשלב לינה קרוב יותר לעיר פאפוס צרפנו מקומות לינה בפאפוס העיר והסביבה, החל מיורוסקיפו שיותר קרובה לשדה, יוניברסל, קאטו פאפוס, העיר העתיקה ועד לכלורקה שנמצאת צפונית לעיר פאפוס.

Amphora Hotel & Suites

מלון וסוויטות אמפורה (Amphora Hotel & Suites) נהנה ממיקום מול החוף, במבנה ששימש בעבר כיקב SODAP, ומציע יחידות אירוח עם נוף פתוח לים השוכנות בתוך גנים מטופחים. המלון כולל בריכה מעוצבת, מסעדה ובר טרקלין. הטירה והנמל של פאפוס (Paphos) נמצאים במרחק הליכה קצרה. החדרים, הסוויטות והדירות במלון מרוהטים בסגנון אלגנטי וכוללים מרפסת פרטית. כל יחידות האירוח כוללות טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, קומקום חשמלי ומיזוג אוויר. חדר הרחצה הפרטי כולל נעלי בית ומוצרי טיפוח חינם. תוכלו ליהנות ממאכלים קפריסאיים ובינלאומיים במסעדה שבאתר, או לנוח עם קוקטייל בבר הטרקלין. בחודשי הקיץ, המלון מפעיל גם בר בריכה. ארוחת בוקר אמריקאית מוגשת מדי יום. המלון מציע שירות הסעות דו כיווני חינם מנמל התעופה הבינלאומי פאפוס (Paphos International Airport), עבור הזמנות של מינימום שתי לילות, והובלה מ / אל נמל התעופה לרנקה (Larna) תמורת תשלום נוסף על פי בקשה. בתוך 20 דקות נסיעה תוכלו להגיע גם למסלולי הגולף המקומיים. שפע של חנויות, ברים ומסעדות נמצאים בעיירה פאפוס. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם בכל האזורים, וחניה באתר מוצעת ללא תשלום.
בדוק זמינות
Booking.com

לינה בקפריסין - חופשה יוקרתית בקפריסין

אם תזמינו מדף זה נקבל כמה שקלים, נודה לכם אם תזמינו מהדף, עבורכם אין זה משנה את מחיר ולנו מאפשר להמשיך להפעיל ולעדכן את האתר לתועלתכם והנאתכם. תודה רבה אופיר ומוריה.

Booking.com

חופשת החלומות שלך
נמצאת במרחק טיסה

 BOOKING.COM

רוצים לטייל בקפריסין Booking

שדרגו את השהות שלכם בקפריסין עם רכב שכור תוכלו להגיע למקומות מבודדים, קסומים ומפתיעים.

צריכים הסעה משדה/לשדה התעופה Booking

תכננו מראש את האיסוף שלכם משדה התעופה או מהמלון. להגעה בראש שקט.