עשר סיבות לשלב את קפריסין בחייכם

1. בני אדם במרחב

 בקפריסין חיים כיום כמליון בני אדם וכ 800,000 מהם חיים בקפריסין היוונית. שטח האי כחצי משטחה של מדינת ישראל ופה חיים כ- 8 מליון בני אדם. החישוב פשוט ומראה שיש מעט תושבים יחסית לישראל וזה בא לידי ביטוי בכל מקום אליו פונים. בשנים האחרונות מהווה האי מקור משיכה לזרים, מספרם פה משמעותי והאווירה באי היא בינלאומית ונינוחה בו זמנית. הקפריסאים נחמדים מאוד, אוהבים את ישראל ומתייחסים אלינו כאל שכנים טובים ורצויים. הזרים שמגיעים לאי, ברובם, מחפשים את השקט והשלווה ובהתאם מתנהגים. רובם חברותיים ומפתחים קשרים חברתיים בקלות ושמחה.

2. שקט . קפריסין שקטה.

וכל מי שמגיע אליה (אם לא מגיע לאיה נאפה לאיזו מסיבה טובה) נדבק בשקט הממכר הזה. השקט הוא פנימי, אם תסתובבו בפאפוס או כל עיר אחרת תתקלו בחיי לילה ערים ושמחים, מוזיקה, בארים, משחקי כדורגל על מסכים גדולים ורעש של אנשים מבלים. ועדיין, תרגישו את השקט ממלא לכם את הגוף והנפש.

3. נופים.

קפריסין הוא אי קטן יחסית אבל עשיר בנופים ומקומות מהממים ביופיים. השילוב בין הים והחופים הבלתי נגמרים להרים הירוקים והמושלגים בחורף יוצר חווית נוף בלתי נגמרת. שעה נסיעה מהים ואתם באירופה הקלאסית. כפרים קטנים, יערות, מנזרים, יקבים והכל מתובל בהרבה שנות היסטוריה הנוכחת בכל מקום.

4. אוכל.

אינסוף מסעדות בערים ובכפרים מגישות את כל סוגי האוכל. בטברנות המקומיות תוכלו לחוות את המטבח היווני/ים תיכוני. אוכל טעים, טרי ובמחירים סבירים לגמרי. לא תשתוללו, תסיימו ארוחה דשנה ומפנקת כולל שתייה ב 15-20 אירו לאדם. בסוף השבוע תוסיפו גם מוזיקה והופעות ריקוד מסורתי לתפריט בהרבה מהמסעדות הכפריות. בא לכם דווקא אוכל איטלקי או סיני או הודי וכו’.. גם כאלו יש, ממוקמות בעיקר בערים

5. בילויים.

לא רק מסעדות יש פה. בתי קפה, פאבים, הופעות לעיתים, מוזאונים, שמורות טבע, ספורט ימי, טיולי ג’יפים, אופניים, טיולים רגליים, מרינות תוססות, חופים שמחים ועמוסים, חופים רומנטים ושקטים.. הכל. רוצים המולה אנושית, מוזיקה ובלאגן, יש. תרצו אווירה רומנטית, שקטה ומבודדת.. גם יש. כייף גדול וזורם.

מעונינים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

6. מזג אוויר.

קפריסין מעניינת מהבחינה הזו כי בדומה לישראל מזג האוויר משתנה בהתאם למיקומכם על האי. בחורף קר ובקיץ חם, זה תמיד נכון אבל בבקרים חורפים אנחנו נוסעים לטיול ג’יפים בשלג שבטרודוס, לבושים בהתאם וקרררר. ובצהרי אותו יום מרחק שעה וקצת נסיעה אנחנו כבר על החוף בפאפוס בטי שירט נהנים מחמימות השמש ורעש הגלים. ובקיץ, בערים על הים, אמנם תרגישו כמו בתל אביב אבל רק תעלו להרים ותוך שעה אתם בעולם אחר, נעים, נטול לחות, מוצל וירוק. העונות מורגשות היטב באי ולכל עונה ייחודיות צבעונית וריחנית משלה.

7. בטחון

קפריסין ממוקמת באופן עקבי בצמרת העולמית בתחושת הבטחון האישי. מעט פשע ומאוד בטוח להסתובב ברחובות בכל שעות היום.

8. קרבה ונוחות.

קפריסין קרובה, הרבה חברות טסות אליה באופן סדיר. גם בעונה וגם מחוצה לה 45 דקות טיסה והגעתם. לנו לוקחת כל הדרך מבית לבית ארבע וחצי שעות בממוצע. הטיסות הישירות והזולות לפאפוס של Ryanair פתחו גם את החלק הזה של האי לגישה מהירה מישראל. הקרבה הזו מאפשרות לנו לשלב שהייה בבית משלנו על האי עם החיים בישראל. אז גם קרוב, גם נוח ואם זה לא מספיק הרי שבעקבות מיצובה של קפריסין כיעד מבוקש לתיירים מאירופה יש גם הזדמנויות רבות לטיסות זולות היוצאות מהאי ליעדים רבים ביבשת.

9. יוקר המחיה.

יש יקר יותר ויש זול יותר. אבל בגדול, המחירים בקפריסין זולים בממוצע ב 25-30% מהמחירים בישראל. ובכל הנוגע לנדל”ן – מחירי הבתים באי זולים מאצלנו באופן משמעותי יותר. אם תרצו נמצא לכם גם וילות מפוארות ב 4-5 מליון אירו אבל זה פחות הקטע שלנו. מחירי בתים טובים בכפרים נעים לרוב בין 120-250 אלף אירו בתלות במספר חדרים, גודל השטח הנלווה ועוד פרמטרים. נפרט על עניין הנדל”ן בפוסט נפרד כי זה מעניין ובזה עוסקים. כרגע, מה שחשוב להבין זה שבתכל’ס, בקפריסין הכסף שלכם פשוט שווה יותר.

10. קצב.

אחד הביטויים הראשונים שתשמעו כשתגיעו לאי יהייה siga siga ובתרגום חופשי.. לאט לאט. שמעתי אותו המון בהתחלה ותמיד מלווה בחיוך אמפתי ונסיון להרגיע  והבנתי שאנחנו ואחרים המגיעים לאי ממדינות לחוצות יותר נושאים איתנו הרבה לחץ להספיק, עשייה מתמשכת והכל עכשיו ומהר. אז נכון.. להגיד תשתחררו זה קל אבל מעצבן לשמוע וקשה לבצע. לעומת זאת, להקל, אפילו בקצת בהתחלה, זה אפשרי. והקלת הלחץ הזה מביאה איתה חיים הרבה יותר טובים. אין כמו שהייה בקפריסין כדי ללמד את עצמנו מהו קצב החיים הטוב לנו. תמיד למדנו שזמן שווה כסף והינו מבקשים להוסיף שזמן גם שווה בריאות ואושר.

נשמע לכם טוב? רוצים למצוא ולהוסיף סיבות משלכם? מוזמנים לפנות אלינו.

עניין אתכם? חושבים שיעניין אחרים? מוזמנים בשמחה (ואפילו נודה לכם) לשתף הכתבה בפייסבוק, וואטצאפ או מייל. 

לפרטים נוספים אנא השאירו פנייתכם

וניצור אתכם קשר בהקדם

טלפון : 052-445-5128

אימייל: [email protected]

אתר: omroads.com