מדריך נדל"ן בפאפוס 2024

השקעות נדל"ן בפאפוס, יזמות השקעה בפאפוס

מדריך נדל"ן בפאפוס קפריסין שחשוב לקרוא לפני שמחליטים על השקעות נדל"ן בפאפוס או יזמות השקעה בפאפוס. כל מה שמעניין ואתם צריכים לדעת כמשקיעים. תקבלו מושגי יסוד על השקעות בפאפוס, העיר המתפתחת שמושכת אליה ישראלים רבים. מטרת הדף הזה היא לתת למשקיעים הישראלים מידע שיאפשר לכם גם לפעול באופן עצמאי וגם להיות בעלי ידע שיעזור לכם כשאתם נעזרים באנשי מקצוע. מהדף הזה תוכלו גם להגיע לדף טיפים למשקיעי נדל"ן וגם לדף שירכז עבורכם את כל הטופסולוגיה לה תידרשו במהלך השקעות נדל"ן בפאפוס אליהן תכנסו. או לצורך העניין, בכל מקום אחר בקפריסין. וגם אם אינכם משקיעים והחלטתם על רכישת ביתכם או דירתכם בפאפוס מסיבות פרטיות הרי ששווה לכם לקרוא ולדעת מה אתם עושים ולאן אתם הולכים. 

רוצים משהו שונה מכולם? רוצים להיות יזמי נדל"ן בפאפוס וסביבתה? המשיכו לקרוא ובקרו גם בדף שלנו העוסק ביזמות נדל"ן בפאפוס. יש לכם רעיון יזמי שאינו קשור לנדל"ן? גם בזה אנו עוסקים ויכולים ללוות אתכם במימוש הרעיון שלכם כולל השגת מימון מקרנות בהתאם לאופי יזמותכם והרעיון שאותו אתם מביאים אתכם.

אנחנו

למה אנחנו?

שלום לכם ושמחים שקפצתם לבקר אותנו. אנחנו מוריה ואופיר וכתבנו את האתר הזה במו ידנו על מנת לעזור ולקדם את הצלחת הישראלים המגיעים לקפריסין למטרות שונות ועל הדרך גם להרוויח מעמל כפינו והשרות האיכותי אותו אנחנו מציעים לכם

קראו עוד »

מדריך נדל"ן בפאפוס, השקעות נדל"ן בפאפוס - הקדמה

חשבנו איך ומה כדי לכתוב ובסוף החלטנו פשוט לתאר את התהליך שתעברו במהלך ביצוע השקעתכם באי. אמנם אנו ממוקמים ומתמחים בפאפוס, המחוז כולו. אבל מה שתקראו בדף הזה נכון גם אם בחרתם בהשקעה בפאפוס או בכל מקום אחר בקפריסין. גם אם תפעלו באופן עצמאי וגם אם תעזרו באנשי מקצוע בתחום. שוק הנדל"ן בקפריסין הוא זר עבורכם מצד אחד ומצד שני גם תראו שיש בו הרבה מהמשותף עם ישראל. למעשה, אין עובדה זו מפתיעה, לאור ההיסטוריה הדי דומה שלנו שהשפיעה במידה דומה על מערכת החוקים בישראל ובקפריסין.

השקעה יזמית בקפריסין

יזמות בקפריסין

יזמות בקפריסין ובעיקר יזמות נדל"ן בקפריסין כמו בכל מקום אחר מבוססת על יצירת ערך על ידי היזם. אומר, במקום לרכוש נכס קיים ולהשכירו כמו שהוא הרי שהיזם מבצע פעולה של רכישה, השבחה או בנייה חדשה ומכירה.

קראו עוד »

הבנו שקפריסין נשמעת טוב אבל למה נדלן בפאפוס?

מן הסתם תשמעו דעות לכאן ולכאן. אנחנו כמתגוררים ועוסקים במחוז פאפוס חושבים, כמובן, שזהו האזור המועדף בקפריסין גם כמקום להשקעה וגם למגורים. מחוז פאפוס הוא האזור היפה בקפריסין עם מזג האוויר הנוח ביותר, עיר תיירות קסומה שבעבר הייתה העיר היקרה ביותר בקפריסין. בניגוד ללימסול שבה כבר התממשו כל הציפיות הרי שבפאפוס נפתח הקזינו (קטן מזה שבלימסול). מעגן יאכטות גדול מתוכנן להתחיל להבנות תוך כשנתיים לאחר שנים של עיכובים בשל התנגדויות אנשי איכות הסביבה. עבודות על הכביש המהיר שיחבר בין פאפוס לפוליס כבר החלו ובל נשכח שדה תעופה בינלאומי שגדל והולך במספר הטיסות ומגוון היעדים שניתן לטוס אליהם ממנו. בפאפוס פחות התחלות בנייה ממחוזות אחרים בקפריסין אם כי תראו שבימים אלו העיר צומחת באופן מרשים גם מבחינת בנייה, גם מבחינת כמות האנשים החדשים שהגיעו לעיר וגילם הצעיר יחסית. שתי אוניברסיטאות חדשות נבנו בעיר, בתי ספר חדשים נבנים גם הם, בתי הספר הזרים מתרחבים כדי לעמוד בעומס הפניות של האוכלוסיה החדשה שמגיעה ואפילו בית חולים חדש יתחיל להבנות בקרוב.

בפאפוס ראש עיר נמרץ ולעיתים שנוי במחלוקת אבל את כוונותיו הוא מבהיר היטב בסדרת פרויקטי פיתוח ברחבי פאפוס. רק צריך להסתובב בסמטאות העיר העתיקה בין חנויות האומנים והטברנות הקטנות כדי להבין את גודל המהלך. פאפוס גם עברה לדיגיטציה של מקומות החנייה בעיר וגם נשמרת נקייה ומסודרת באופן מרשים. ראש העיר הזה הופך את פאפוס לעיר שפשוט כייף לחיות בה. רוב הזרים האנגלים חיים בפאפוס וסביבתה וזה ניכר. מהתרבות העסקית ועד לבתי הספר המעולים לזרים הנמצאים בה.

אנחנו שנמצאים בפאפוס כבר מ 2017 רואים מול עינינו את השינוי שעוברת העיר. פחות הטייה תיירותית, יותר עסקים וחברות מגיעות לפאפוס ובהתאם יותר אנשים המתגוררים בפאפוס עצמה, שאינם קשורים לענף התיירות. רואים את זה במספר המכוניות על הכבישים, במספר האנשים שמסביב ובאזורי העניין החדשים בעיר מבחינת נדל״ן.

משקיעי נדל"ן בקפריסין

משקיעים בקפריסין משקיעי נדלן בחול

ריכזנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם רבות אם אתם רוצים להיות משקיעי נדל"ן בחו"ל ובמיוחד אם בחרתם להיות משקיעים בקפריסין. למתחילים ולעצמאים שבניכם ידע הוא ערובה להצלחה והכרות עם השוק והבנת כשלים אפשריים בדרככם יביאו לכם תוצאות טובות יותר ובוודאי ימנע מכם תסכול והפסד כסף.

קראו עוד »

השקעה בפאפוס - רצונות מול תקציב

תהליך מיקוד רצונות מול תקציב. הינו קריטי להצלחת התהליך, ככל שאנו ממוקדים יותר תהיו יעילים יותר ולא תבזבזו את זמנכם אתם, ואת זמנם של נותני השרות הנוספים שילוו את התהליך שלכם. ישראלים וקפריסאים כאחד. 
 
על מנת להגיע לתוצאות טובות אנו מציעים לכם לשבת עם עצמכם עוד לפני שמגיעים לקפריסין ולכתוב רשימה שתחולק לשניים. Must מול Nice to have.  ברשימה זו אתם יכולים להתייחס לפרמטרים הבאים ולעוד שתחשבו עליהם:
 
מהות הקנייה 
  • מגורים/נופש/השקעה בפאפוס.
  • דגש מגורים/נופש, קצת השכרה תיירותית.
  • דגש השכרה תיירותית, קצת מגורים/נופש.
  • השכרה לטווח ארוך.
  • תקציב (באירו)
אפיון הנכס 
  • כפר/עיר/אזורי מגורים
  • מרחק משדה תעופה/מרחק מהים
  • נוף ים/הרים/פנורמי
  • דירה – קומה/ מרפסות/ כיוונים/ קומפלקס/ קומפלקס עם בריכה
  • בית – קומה אחת (בונגלו) או שתיים/ שטח מגרש/ בריכה/ סוג גינה
  • מספר חדרי שינה
  • מספר חדרי רחצה/שירותים
  • שטח בנוי רצוי
  • האם פתוחים לרעיון של שיפוץ
  • האם מעדיפים נכס חדש או נכס יד 2.
  • אם חושבים על נכס חדש, אנו מציעים לכם בחום להכנס לעמוד הזה ולהבין איך מתנהל שוק הנכסים החדשים ואיך מתבצעת רכישת נכס חדש בפאפוס.
זכרו שככל שתשמרו על ראש פתוח יותר, יהיו יותר אפשרויות זמינות עבורכם. לכן כשאתם חושבים על משהו כ- Must, נסו לחשוב מה באמת הוא כזה ועל מה תוכלו להתפשר.
 
משכנתאות בקפריסין

משכנתאות בקפריסין

גם תושבי חוץ ללא דרכון אירופאי יכולים לקחת משכנתא בקפריסין!!! איתרתם את הנכס הרצוי לקנייה בקפריסין, בין אם זה בית למגורים או דירה להשכרה וכעת אתם נדרשים להחליט כיצד לממן את הרכישה. בפניכם עומדות מספר אפשרויות:

קראו עוד »

השקעות נדל"ן בפאפוס - מחשבות על תקציב

תחשבו טוב על נתוני התקציב שלכם וברצינות רבה, תתייעצו בלי להתבייש ותגיעו מוכנים. להבין באמצע סיור שבעצם אתם לא סגורים על עצמכם זה ממש מבאס ואינו הוגן מול אנשי המקצוע שעובדים איתכם ומול המוכרים או הקבלנים עצמם.

כשאתם חושבים על תקציב תקבעו עבורכם את מה שאנחנו מכנים "מסגרת הנוחות" ואליה תצמדו. מתן תקציב למלווים שלכם בצירוף אמירה כמו "אבל בשביל משהו ממש מתאים נוכל להוסיף עוד" מוביל, בסבירות  רבה, לבעיות ואי הבנות. במיוחד אם אתם עובדים עצמאית מול מתווכים מקומיים. אז גם אם זו הגישה, תגדירו ותמסרו מראש גם את התוספת האפשרית. וזכרו 10,000 אירו נשמע מעט אבל קרוב ל- 40,000 שקל כבר נשמע אחרת. ואם החלטתם בכל זאת להעלות את הסכום שיעדתם עבור השקעות נדל"ן בפאפוס הרי שתבדקו מה נותן לכם הסכום הזה. כמה זמן יקח להשקעה שלכם להחזיר את התוספת הזו וגם אל תשכחו שכל העלויות מסביב מתייקרות גם כן בהתאם.

השקעה בפאפוס עוברת דרך סיור נכסים מקצועי

לאחר שביצעתם את תהליך מיקוד רצונות מול תקציב הגיע הזמן לקבוע את מועד הגעתכם לסיור נכסים. במידה ואתם עובדים איתנו הרי  שלפני הגעתכם לסיור נבצע עבודת איתור ונמפה את הנכסים הרלוונטים עבורכם, ממגוון מתווכים ומוכרים פרטיים. מחלקם תקבלו תמונות וסרטי וידאו טרם הגעתכם. ייתכן ונשלח כמה נכסים לדוגמא רק כדי להבין את הראש שלכם , תהליך זה אורך לרוב בין 10 ימים לשבועיים. לכן זהו פרק הזמן הרצוי עבורנו להודעה מוקדמת על הגעה.
בסיור נסתובב לשתי מטרות 1. מתן אוריינטציה והבנת השטח. 2. ביקור בנכסים ספציפיים. לסיור נכסים אנו ממליצים להקדיש לפחות יומיים. לרוב ביום השני תרצו לחזור לנכס מסויים, איתנו או בעצמכם או כבר להתחיל תהליך רכישה. במהלך הסיור נפגוש בד"כ מספר מתווכים וכל אחד מהם יראה את הנכסים שלו. אלו שכבר בחרנו מבין כל מה שהציע. אלו ששווה לכם לראות. ויתכן שתראו גם נכסים של החברה בה אנו שותפים.
 
חשוב לנו להדגיש שהליווי שלנו אינו מוגבל בזמן או במספר סיורי נכסים.
 
במידה והחלטתם לפעול עצמאית הרי שתעברו את אותו התהליך רק מול מספר אפשרויות מצומצם יותר.
 
מצאתם את הנכס שאותו אתם רוצים. מה עכשיו?
מסמכים נדרשים

מסמכים נדרשים בקפריסין

ביורוקרטיה תמיד הקשתה עלינו אבל אין מה לעשות. איסוף מסמכים מסודר הוא חלק מכל מה שתרצו לעשות בקפריסין. אז נשימה עמוקה ואמונה בעצמכם והכל יהייה בסדר. ריכזנו עבורכם כאן את רשימת המסמכים והאישורים הנדרשים עבור רוב מה שתצטרכו בקפריסין והוספנו טיפים שיעשו לכם החיים מסודרים וקלים יותר.

קראו עוד »

השקעות נדלן בפאפוס - עו"ד מלווה

קודם כל מזל טוב!
נגיע ביחד למשרד עו"ד המומלצת שלנו בפאפוס, זו תהיה העו"דית שלכם, מייצגת אתכם, במדינה באיחוד האירופאי בה מיושמות כל הרגולציות של מדינה אירופית. אנו ממליצים על עו"דית זו מתוך ניסיון רב שנים של טיפול בעשרות לקוחות ישראלים. אבל היא העו"דית שלכם, אתם משלמים את דמי הטרחה שלה ולכן מחוייבת אך ורק לכם. חשוב לנו להדגיש, בהזדמנות זו, שאיננו מקבלים ממנה עמלות עבור הפנייה וההמלצה שלנו מבוססת אך ורק על הכרות אישית ממושכת ומוצלחת.
 
מניסיוננו הרב בתחום נדל"ן בפאפוס אנו ממליצים שגם אם תחליטו לבחור עורך דין בעצמכם תעזרו במשרד מקומי טוב. המשרדים המקומיים הטובים מכירים היטב את כל הנפשות הפועלות בשוק כולל את היסטוריית הנכסים. לכן, אם הייתם קונים בעיר אחרת בקפריסין, הינו מציעים לכם להעזר במשרד מומלץ מאותה העיר ולא היינו "דוחפים אתכם" לעורכת הדין בפאפוס. 

במהלך הפגישה אצל העו"דית תחתמו על יפוי כח עבורה כדי שתוכל לייצג אתכם בתהליך רכישת הנכס. תחתמו גם על הסכם הזמנה (Reservation agreement) שבמסגרתו תשאירו אצלה 5,000-10,000 אירו פיקדון (Deposit) בהתאם לסוג ומחיר הנכס, על מנת להוציא אותו מהשוק ולאפשר לעו"דית לבצע בדיקה מעמיקה על הנכס שבחרתם. ברוב המקרים הכסף יועבר למוכר רק לאחר חתימה על הסכם ההזמנה. העברת כסף זה מהווה חלק מהתשלום על הבית. במידה והעו"דית תמצא בעיה בחוקיות הבית כספכם יוחזר לכם, במידה ותבטלו את העסקה משיקולכם אתם, הכסף לא יוחזר.
 
אתם חוזרים לישראל והעו"דית מבצעת את בדיקת הנכס ומתחילה לכתוב את החוזה, תהליך שלוקח 3-4 שבועות, במהלך תקופה זאת תצטרכו לספק מסמכים רבים הנוגעים לתהליך הרכישה והעברת כספים בין מדינות (במיוחד במדינות ללא אמנת מס כמו ישראל וקפריסין). יש תרגומים לעשות, מונחים כמו אפוסטייל, ניכוי במקור, ועוד מיני מושגים מפחידים ומלחיצים יופיעו.. אך אל דאגה גם בשלב זה אנחנו אתכם ואיש ה – after sale שלנו ילווה אתכם בכל התהליך, ינחה, ויהיה זמין עבורכם לכל שאלה שתעלה.
 
לאחר שאישרתם לעו"ד את החוזה מתבצעת החתימה במהלכה משולמים לרוב 30% מערך הנכס. סימולטנית עם תשלום זה יופקד ההסכם ב land registry ,יחתם ותקבלו אותו סרוק למייל. הפקדה זו היא המקבילה הקפריסאית להערת אזהרה בישראל ומבטיחה את בעלותכם העתידית על הנכס במידה ותעמדו בתשלומים שנקבעו בחוזה.
 
המשך תשלום על פי החוזה. ביום התשלום האחרון יועבר הנכס אליכם רשמית ויופק title deed חדש על שמכם.
 
כאן המקום להתייחס לשאלה שאנו נשאלים לעיתים קרובות. אז כדאי לכם לדעת שכדי להעביר תשלומים עבור רכישת נכס בקפריסין אין צורך בחשבון בנק מקומי. לעיתים יבקש המוכר להעביר את הכסף לחשבון הבנק הקפריסאי שלו, לעיתים דווקא לחשבון באנגליה ובמקרים מסויימים בהם העסקה מסובכת או שהבעלים הקודם נדרש לפרוע משכנתא תעבירו את הכסף לחשבון יעודי שיפתח עבורכם אצל משרד עריכת הדין המלווה אתכם (Client account). 
עוד אתם צריכים לדעת שאפשרי לכם לקבל משכנתא בקפריסין ואתם מוזמנים להכנס לדף בעניין משכנתאות בקפריסין שהכנו עבורכם.

מעונינים לשמוע עוד על נדל"ן בפאפוס?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 

בית נופש ומגורים בפאפוס וסביבתה

באם אתם מתכננים קניית בית בפאפוס ופונים לכוון נכס נדל”ן למגורים או לנופש הרי שברור שלאינטואיציה ולרגש מקום משמעותי בהחלטתכם. אתם מחפשים בית מגורים בפאפוס וסביבתה, השקעות נדל"ן בפאפוס פחות מעניינות אתכם ויש לכך השפעה מכרעת על מערכת השיקולים שלכם ושלנו. 

תפקידנו הוא להציג בפניכם את האפשרויות הקיימות עבורכם ולמצוא ביחד את הבית שיענה על מירב בקשותיכם עד שהקליק הנכון ייווצר. יש כיום גם הצע נאה של נכסים חדשים שיוכלו לתת מענה טוב, זמין ואמין לצרכיכם. 

נרחיב עוד הרבה בנושא מגורים בקפריסין או מגורים בפאפוס בשיחת זום  בה נענה על כל השאלות שלכם. נשאל את שלנו ונחליט ביחד איך ולאן אנחנו מתקדמים. באם אתם חושבים על תושבות בקפריסין כדאי לכם להכנס לכתבה שהכנו על מסלולים שונים לקבלת תושבות קפריסאית ללא צורך בהשקעה של מעל 300,000 אירו.

תושבות בקפריסין

תושבות בקפריסין, תושבות קבע בקפריסין, תושבות זמנית בקפריסין כמו גם במה כרוכה הגירה לקפריסין.. כל אלו הם מושגים שכדאי שתכירו. במיוחד ענייני התושבות.

קראו עוד »

מעונינים בהשקעה בפאפוס?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחירון דירות ובתים בפאפוס והסביבה

בקפריסין לא קיים אתר בו תוכלו לראות את העסקאות האחרונות שנעשו באזור בו אתם מתעניינים כמו שאתם רגילים לראות בישראל. תצטרכו לבדוק המחירים בעצמכם או שתעזרו באנשי מקצוע, כמונו, שיוכלו לתת לכם נתונים מעסקאות שנעשו בפיקוחם לאחרונה ומידע שרכשו במשך השנים. 

טווח המחירים נרחב והקפריסאים גם מעולים במשא ומתן וגם רגילים ויודעים להתמודד עם זרים המגיעים אליהם. יש להם בזה נסיון של שנים רבות. בניגוד לנו, הישראלים, תושבי קפריסין כבר חוו משברי נדל"ן ויודעים להתמודד איתם ללא לחץ מיותר. 

פעילות האיחוד האירופי והכנסת רגולציות לשוק הנדל"ן בקפריסין הביאו לניקוי יעיל מאוד של נכסים רעילים וחובות לבנקים. כיום, למצוא מוכרים לחוצים החייבים סכומים אסטרונומים לבנק כבר יותר קשה, אם כי הקורונה החזירה לשוק קצת נכסים עם בעלים במצוקה.

השקעה בפאפוס, עלויות נוספות (באירו)

ריכזנו עבורכם עלויות נוספות שתצטרכו לחשב בעת תכנון השקעות נדל"ן בפאפוס, שימו לב שהמחירים הם באירו.

שכר טרחת עורך דין

שכרו של עו"ד ראוי בפאפוס הוא כאחוז + מע”מ ממחיר העסקה או תשלום מינימלי של כ 1,200 אירו פלוס מע"מ. 

אגרת בולים

התעריף הקבוע בקפריסין לאגרה זו על רכישת נכסי נדל”ן להשקעה בקפריסין הינו מדורג:

עד 5,000 אירו ללא חיוב
5,000-170,000 1.5 אירו לכל 1,000 אירו
170,000 ומעלה 2.0 אירו לכל 1,000 אירו

לדוגמה, נכס נדל”ן שנמכר בפאפוס תמורת 240,000 אירו יישא על עצמו אגרת בולים כדלקמן:
עד  5,000 אירו אין חיוב
על 165,000 אירו נוספים תחויבו ב 247.5 אירו
על היתרה בסך  70,000 אירו תחויבו ב 140 אירו
סה”כ תשלמו 387.50 אירו

דמי העברה (Transfer fee)

כאשר משחררים את שטר הבעלות על הנכס מתבצע תשלום זה על מנת להעביר את הבעלות על הנכס לבעלים החדש. זו המקבילה הקפריסאית למס רכישה בישראל. דמי ההעברה מדורגים. על דמי ההעברה יש הנחה של 50%. זוהי הטבה שמעניקה הממשלה למשקיעים על מנת לקדם את השוק.

אלו מדרגות דמי ההעברה כבר לאחר ההנחה:

עד 85,000  1.5%  
85,001  –  170,000 2.5% 
170,001 והלאה 4% 

אם תקנו כזוג הרי שהמס יחושב עבור כל אחד בנפרד ולכן לא תגיעו למדרגות המס הגבוהות ויצא לכם יותר זול.

נכסי נדל”ן חדשים וקרקעות לבניה בקפריסין חייבים במע”מ. יש נכסים חדשים שאינם נדרשים למע"מ אם התוכניות הופקדו לפני תאריך מסויים או שהמוכר זכאי לפטור. כשמוצאים עסקאות כאלו אנחנו נהנים מיתרון גדול. 

שיעור המע”מ הינו 19% אך ניתן להפחיתו לעיתים ובהתאם לקריטריונים שונים עד ל 5%. נכסי נדל”ן החייבים במע”מ יהיו פטורים מתשלום דמי ההעברה לממשלת קפריסין. כיום ישנה עדיין אי בהירות לגבי חובת מע"מ בעסקאות ספציפיות וצריך לבדוק כל עסקה ועסקה.

הוצאה נוספת שצריך לזכור היא עלות תרגומי מסמכים, הפקת אישורים וחתימות אפוסטיל. קחו בחשבון 2,000 – 2,500 ש״ח.

תמונת Title deed עם קצת הסברים שתדעו מה אתם אמורים לקבל

השקעות נדל"ן בפאפוס - הבטי מיסוי נוספים

אחרי שעברנו על המיסוי הספציפי למועד קניית הנדלן שלכם שווה לזכור שיש גם צדדים נוספים למערכת המיסוי בקפריסין. אתם מוזמנים לקרוא קצת יותר לעומק כתבה שהכנו בנושא מיסים בקפריסין. כתבה זו נועדה לחלוק מנסיוננו ולאפשר לכם לקבל מושג ראשוני וקצת הסברים על מערכת המיסים בקפריסין. היא אינה תחליף לייעוץ מקצועי של רואה חשבון. 

מעונינים לשמוע עוד על השקעות נדלן בפאפוס?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 

בית בכפר? נדל"ן בפאפוס מכיוון קצת אחר

עולם בפני עצמו הדורש המון ידע והמון קשרים בכל כפר וכפר. רכישה עצמאית של נכס נדל"ן בכפרים סביב פאפוס, במיוחד בתים מסורתיים או בתים לשיפוץ עלולה להסתבך בקלות לסיפור שלא תדעו איך לצאת ממנו.
אז כשמתכננים רכישת בית כפרי בפאפוס תצטרכו לחשוב טוב טוב מה ואיך אתם פועלים בעניין. מבלי קשר למי אתם, אין מה לעשות, תמיד תפלו בבורות שלקיומם אינכם מודעים כלל. אז כשמגיעים להחלטה על השקעה בפאפוס בתחום הזה וליצור לכם מיזם תיירותי. ממש ממליצים לכם להעזר בנו. אנו חיים בכפר שכזה וראינו מאות נכסי נדל"ן בכפרים סביב פאפוס במהלך השנים. מניסיוננו היחס הוא בערך בית אחד סביר על כל עשרה חסרי תקנה. כדי להבדיל בינהם נדרש ידע רב ובמספר שטחים. אנו מכירים המון אנשים במרחב הכפרי, יודעים איזה מוכתר (ראש הכפר) רוצה זרים, לאילו גיאולוגים לפנות, מי יכול להכין סימולציה נכונה להליך אישורים אם נדרש ועוד ועוד.

צוות הבנייה שלנו מומחה בשיפוץ ושחזור בתי אבן מסורתיים במחירים תחרותים וכשתגיעו לפאפוס נשמח להראות לכם דוגמאות מעבודות קודמות שלנו.

לפרטים נוספים על השקעות נדל"ן בפאפוס אנא השאירו פנייתכם וניצור אתכם קשר בהקדם

טלפון : 052-445-5128

אימייל: [email protected]

אתר: omroads.com